Ervaringen innestellingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maleficent04, 28 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maleficent04

    9 sep 2019
    11
    2
    3
    Vrouw
    Studente toegepaste psychologie
    Curaçao (voorheen NL)
    #1 Maleficent04, 28 jan 2021
    Laatst bewerkt: 28 jan 2021
    Hi lieve leden,

    Ik zal eerst mijn verhaal even kort toelichten. Mijn partner en ik zijn al geruime tijd bezig om een kindje te krijgen, momenteel zitten wij midden in vruchtbaarheidsonderzoeken. Mijn partner heeft gisteren voor de 2e keer een potje in moeten leveren, de 1e keer was het niet goed (maar 10% dat actief zwemt). Mijn menstruatie wordt 01-02 verwacht, dan moet ik bloedprikken zodat de gynaecoloog een goed beeld heeft van ons beide.
    Daarnaast ben ik al 9 jaar HPV positief met een pap variërend tussen de 2 en 3b (dit heeft geen gevolgen voor een zwangerschap). Wel al 2 keer een lis gehad en dit verkleint dus wel onze kansen, omdat de laatste pap uitslag weer slecht was staat er een beetje druk achter.

    Enfin, ik heb een keurige cyclus van 30 dagen. Mijn eisprong was ongeveer de 17e en vanaf dit moment voelde ik mezelf al ontzettend raar. Rommelende darmen, emotioneel, pijnlijke borsten, minimaal misselijk.. Nu heb ik de nacht van 25 op 26 roze afscheiding gehad, ergens was ik hier heel blij mee. De 26e had ik minimaal bruine afscheiding, enkel na het plassen op het papiertje. De 27e werd het bruinverlies wat meer met een soort van mini vliesjes, tegen de avond was het roestbruin. Vandaag is het bloedverlies gelijk aan een menstruatie, rood bloed met veel pijn. De dagen hiervoor waren het echt veegjes. Wel voel ik mezelf sinds de eerste bloeding nog "gekker" met meer symptomen. Zojuist naar het toilet geweest en het was weer heel minimaal rood bloed, het extreme was alleen vanochtend.

    Houdt mijn lichaam mij voor de gek? Kan ik ineens een te vroege menstruatie gehad hebben? Of zijn er meer mensen die een "heftige" innestellingsbloeding hebben gehad? Help a girl out!
     
  2. pienvd90

    pienvd90 Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ik heb een innesteling bloeding gehad maar dat was zoals jij beschrijft zoals je eerste dag. Zo heftig heb ik geen ervaring mee.
    Succes!!
     
  3. Bamy

    Bamy Actief lid

    5 feb 2016
    139
    33
    28
    Ik heb ook een innestelingsbloeding gehad op de dag dat ik ongesteld zou worden. Dit waren ongeveer 6 vegen over 5 uurtjes verspreid. Helaas niet zo veel als jij. De VK raadde mij aan om een zwangerschapstest te doen enkele dagen na de bloeding. Als het dan een duidelijke zwangerschapstest is is het een innestelingsbloeding.
     
  4. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hier begon ik regelmatig met bruin verlies voordat me menstruatie begon.
    Toevallig deze zwangerschap een innestelingbloeding gehad, 1 dag wat oud bloed verlies. Dag daarna weer helemaal wit.

    Als het al een paar dagen aan de gang is en het is van een innestelingbloeding, moet je inmiddels positief testen, met een zwangerschap test. Succes
     
  5. Maleficent04

    9 sep 2019
    11
    2
    3
    Vrouw
    Studente toegepaste psychologie
    Curaçao (voorheen NL)
    Ontzettend bedankt voor jouw reactie. Ik heb een dag menstruatie achtig bloed verloren, vandaag nog steeds een klein beetje. Echter is het veeeeeel minder dan bij mijn normale menstruatie, het bloed wordt nu alweer bruiner van kleur. Ik denk dat ik de 1e gewoon een test voor de zekerheid ga doen. Nogmaals bedankt!
     
    pienvd90 en Kate87 vinden dit leuk.
  6. Maleficent04

    9 sep 2019
    11
    2
    3
    Vrouw
    Studente toegepaste psychologie
    Curaçao (voorheen NL)
    Bedankt voor het eerlijke respons. Het bloeden was gisteren vrij heftig, vandaag weer minder en het wordt steeds bruiner/lichter. Ik ben nog nooit zo vroeg ongesteld geworden.. De 1e zal ik voor de zekerheid een test doen.
     
  7. Maleficent04

    9 sep 2019
    11
    2
    3
    Vrouw
    Studente toegepaste psychologie
    Curaçao (voorheen NL)
    Hi, bedankt voor het advies en antwoord. Het bloeden is vandaag weer veel minder, normaal ben ik vrij heftig ongesteld. Echt 3 dagen met veel bloed, ik kan dan echt niet zonder tampons bij de hand. Ik ga de 1e testen voor de zekerheid. We gaan het zien. :)
     
  8. Bamy

    Bamy Actief lid

    5 feb 2016
    139
    33
    28
    Kan mij voorstellen dat het heel onzeker is. Als het een innesteling zou zijn dan zou je nu al wel positief testen. Je hoeft niet perse te wachten tot de 1ste denk ik.
     
  9. Bonna

    Bonna Actief lid

    2 jun 2015
    137
    13
    18
    Secretaresse
    Groningen
    Het moment van het beginnen van de bloeding komt overeen met het moment van een innestelingsbloeding. Ik denk dat je nu al wel kunt testen. Of wil je per se wachten tot 1 februari?

    Ook een innestelingsbloeding verloopt niet bij iedereen hetzelfde. Ik weet van iemand die met 5 weken zwangerschap behoorlijk veel bloed verloor maar het ging toch echt om innestelingsbloed.
     
  10. Maleficent04

    9 sep 2019
    11
    2
    3
    Vrouw
    Studente toegepaste psychologie
    Curaçao (voorheen NL)
     
  11. Maleficent04

    9 sep 2019
    11
    2
    3
    Vrouw
    Studente toegepaste psychologie
    Curaçao (voorheen NL)
    De test was vanochtend negatief, dus ik kijk even aan of ik de 1e nogmaals ga bloeden. Als dit niet zo is wil ik er nog een proberen. Ik dacht een minimaal streepje te zien, maar zo eentje die je alleen ziet als je het op een bepaalde manier houdt.. dus dat telt voor mij als negatief. De 8e moet ik ook naar de gynaecoloog voor de uitslagen en een een echo, dus zij zal het dan ook wel zien. :)
     
  12. Bonna

    Bonna Actief lid

    2 jun 2015
    137
    13
    18
    Secretaresse
    Groningen
    Jammer van de negatieve zwangerschapstest . Wellicht was het dan toch nog te vroeg. Inderdaad goed om nog eens te testen als de menstruatie niet gaat doorbreken de komende dagen.

    Succes!
     

Deel Deze Pagina