ervaringen IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Harper1987, 12 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harper1987

    Harper1987 Actief lid

    19 sep 2018
    321
    194
    43
    Vrouw
    Hoi hoi,

    Vandaag 2e IUI gehad. Nu weer de 2 spannende wachtweken in.
    Zijn hier dames die zwanger zijn geworden d.m.v IUI.
    In de hoeveelste ronden waren jullie zwanger??
    Ben opzoek naar succes verhalen....

    Alvast bedankt
     
  2. Ketjapmanis

    Ketjapmanis Actief lid

    11 nov 2015
    222
    113
    43
    Hoi. Wij waren de eerste keer meteen zwanger met iui. Hebben al een kindje via de natuurlijke weg en alle onderzoeken lieten geen bijzonderheden zien. Ik heb ook maar 7 dagen hormonen gebruikt en toen waren mijn eitjes dus al groot genoeg. Weet dus ook niet of wij representatief zijn, maar wel een succesverhaal!
    Ik wil je heel veel succes wensen, hopelijk een extra mooie kerst!
     
  3. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.458
    2.152
    113
    Onze jongste is via IUI verwekt. De zwangerschap van de oudste was wel een natuurlijke zwangerschap, maar duurde ook een poos. Bij de tweede dus uiteindelijk IUI en het was pas met de 6e en laatste poging raak. Ik zei aan het begin van het traject dat IVF me een stap te ver zou zijn, had gezien hoe moeilijk dat proces was bij een collegaatje en zag dat niet zitten. Maar ja, als je 5e IUI mislukt, dan ga je langzaamaan toch vast verder denken. En toen schoof ik toch op naar de gedachte dat we dan misschien toch maar in elk geval 1 IVF moesten proberen zodat we niet achteraf zouden zeggen 'hadden we maar...' als het al te laat was geweest. Maar gelukkig kwam het niet zover. Dus moraal van het verhaal: in ieder geval blijven hopen, want ook als je het eigenlijk al niet meer verwacht kan ook de laatste alsnog raak zijn :thumup:
     
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Spannend. Hier momenteel de laatste ronde OI en in januari starten wij met IUi.
     
  5. Rosalyn

    Rosalyn Fanatiek lid

    6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    In 2015 na 6x clomid de 1e iui net voor oud en nieuw mislukt 2e in januari raak. Nu bij poging 5 raak!
     
  6. Harper1987

    Harper1987 Actief lid

    19 sep 2018
    321
    194
    43
    Vrouw
    Wat fijn al die positieve verhalen.
    Geeft mij weer moed.

    Hopelijk mogen wij ook snel een kleintje verwelkomen.
     
  7. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Poging nummer 7! :rolleyes:
     
  8. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Hier 3 mislukte IUI's achter de rug helaas. Momenteel een rustmaand wegens andere onderzoeken, maar we gaan alsnog zelf een kansje wagen natuurlijk :rolleyes:

    Hopelijk word ons geduld snel beloond! Succes!
     
  9. MrsBucket

    MrsBucket Fanatiek lid

    27 mei 2014
    1.161
    588
    113
    Bij ons was het raak bij poging 8.
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hier iui 1 t/m 5 Mislukt helaas.
    6e ronde afgeblazen overstimulatie. Maar zelf geklust. 20 dec nod.
     
  11. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    Bij prinsje was ik na de 2e lui zwanger ( inseminatie op kerstmiddag <3 )
    Voor een 2e kindje, 9 mislukte iui's en 4 mislukte icsi pogingen en dus uitbehandeld...
     
  12. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ondanks de overstimulatie zelf geklust? Hoe veel eitjes waren er.
     
  13. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja toch zelf geklust. We wouden de kans niet voorbij laten schieten. En de kans is nihiel. Maar toch een kansje. En die wouden we wagen. Ongeveer 6 waren er. Verschillende afmetingen overigens.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Herkenbaar hoor. Hier afgelopen week een iui geannuleerd.. De reden was belachelijk ze houden hier als regel 3 eitjes boven de 17 en eentje onder de 14 gaat de iui door. Had er 3 van bijna 19.en eentje van 13.9 en om die 13.9 ging het niet door, alsnog de ovitrelle gezet en dan zullen we zien. Ben al 3 jaar niet zwanger geworden ondanks rond de eisprong seks te hebben dus die gok hebben wij gewoon genomen.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Och wat een rare regel zeg ! Die van 13.9 is ja een twijel geval of die zowiezo mee springt. Dan had je een hele mooie kans gehad met de iui lijkt me. Ja super dat jullie zelf hebben geklust. Ik hoop en duim voor je !!!

    Hier voor het eerst geklust dat er uberhaupt iets kan gebeuren dus was best speciaal haha zenuwachtig ook nog allebei :oops: de 20ste heb ik nod. Gebruik ook geen utro laat gewoon natuur zn gang gaan ff.
    Bij ons zh gaat iui alleen door met 2 folikels. Met 3 al niet meer. Alleen bij uitzondering dan.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  16. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ja het is echt overal anders he, hier hebben ze dus die 3 boven de 17 eentje onder de 14 gaat het door regel... Did ze beter onder de 13 zouden kunnen noemen. Ik duim voor je op een positieve test zou mooi zijn voor het traject waar jullie anders in terecht komen.
     
  17. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Nou verwacht er helemaal niets van maar zou o zo geweldig zijn dat het met iui niet lukt en zo wel :roflmao: afwachten of we een mooi cadeautje krijgen :)

    Wanneer heb jij dan nu nod?
     
  18. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Haha snap ik hoor verwacht er ook niks van 27 december.
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Was mijn nod 2 jaar geleden.
    Nu is mijn nod 25-12
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  20. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ik ga duimen als n gek voor je !
    Zou fijn zijn zo ff rond de kerst :)
     
    Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina