Ervaringen met bundleboon?

Discussie in 'De lounge' gestart door EvaD, 7 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvaD

    EvaD Actief lid

    16 jun 2018
    344
    201
    43
    Vrouw
    Dag allemaal,

    Vandaag kreeg ik een advertentie op Facebook te zien over Bundleboon. Hier kan je een kledingsbox bestellen, ongeveer zoals bij Zolando, maar gericht op kinderen.

    Het lijkt mij wel interessant, omdat ik ontzettend moeilijk ben wat kledij betreft (smaak). Ik ben benieuwd naar ervaringen, zijn er mensen op het forum die er al bestelde en hun ervaring willen delen? Eventueel met foto’s van de kledij?

    Eva
     
  2. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.251
    5.204
    113
    Ik vraag me af wat de meerwaarde is? Ik bedoel, wij zijn bijvoorbeeld wel lid van een delicatessenbox, maar dan is de waarde van de inhoud altijd iets hoger dan wat je ervoor betaalt. En je probeert eens wat nieuws en koopt eens wat producten die je normaal misschien niet koopt omdat je ze te duur vindt. Bij kleding zie ik dat niet zo, want je moet het vervolgens eerst passen en je stuurt terug wat je niet bevalt, en dan betaal je uiteindelijk alleen voor hetgeen je ook prima zelf zou hebben uitgezocht. Komt misschien ook omdat ik de meeste (duurdere) kleding in de uitverkoop koop, ik vind het vaak zonde om 40 euro uit te geven aan een shirtje waar ze binnen een jaar weer zijn uitgegroeid. Koop ik het wel voor 15/20 euro een jaar vooruit ;).

    Sorry, totaal geen antwoord op je vraag dus, maar ik vroeg me dit gewoon af.
     
  3. EvaD

    EvaD Actief lid

    16 jun 2018
    344
    201
    43
    Vrouw
    Ben het met je eens hoor. Mijn dochter haar kledij is bijna allemaal tweedehands (of vierdehands) hier en daar iets nieuw uit de solden. Juist, omdat ze er zo snel uitgroeien en ik er moeilijk geld kan aan uit geven. Toch ben ik heel kritisch. Maar steek er dan ook zoveel tijd en energie in om alles bij elkaar te zoeken. Eerlijk gezegd begint me dat tegen te steken. Soms vraag ik me ook af of het wegvallen van de benzine en de verzendingskosten me ook al niet veel zouden uitsparen. Vandaar de nieuwschierigheid.
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina