Ervaringen met de puckababy 4 seasons slaapzak

Discussie in 'Veilig slapen' gestart door Kim13891, 19 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim13891

    Kim13891 Lid

    14 nov 2016
    89
    8
    8
    Hoi allemaal,

    Ik ben voor onze man op zoek naar een nieuwe slaapzak. Hij heeft nu een purflo 3tot9 mnd, maar deze is nu al te klein (hij is pas 4 maanden oud).

    Ik kwam de puckababy 4 seasons slaapzak tegen, deze leek mij wel ideaal.
    Maar omdat hij toch wel prijzig is was ik benieuwd of jullie ervaring hadden met deze slaapzak?
    Hoe beviel hij en vanaf welke leeftijd (evt ook tot welke leeftijd) hebben jullie hem gebruikt?

    Alvast bedankt!
     
  2. Daisy120

    Daisy120 Bekend lid

    2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ja top slaapzak! En ook standaard het cadeautje wat ik aan goede vriendinnen of zwangere zussen geef, omdat ik deze echt onmisbaar vindt!
    Zoontje er vanaf 4 maanden ingedaan, ging prima. Hij wordt verkocht als geschikt vanaf 6 maanden, maar eerder ging hier dus prima.
    Ook super handig aan te passen per seizoen.
     
  3. Louiseluuk

    21 jan 2017
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook een heerlijk ding. Mijn zoon vanaf ongeveer 7 maanden tot 2,5 jaar gebruikt. Met 7 maanden vond ik de slaapzak nog wel groot. Mijn dochter van 9 maanden is klein en verzuipt er nog in :).
     
  4. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Geweldig ding! Er zijn maar weinig producten die ik heel sterk aanbeveel die het geld waard zijn om aan te schaffen... Maar die slaapzak, ja, echt een topper! Dochter heeft hem aan vanaf 7 maanden en wordt dit voorjaar 2 jaar en zal er nog wel even mee doen denk ik.
     
  5. DearDeer

    DearDeer Bekend lid

    10 nov 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik vond hem niet fijn! De dunne is te dun voor de zomer, tenzij 30-35 graden. De dikke herfst is erg warm.
    Er zit niks voor de lente/zomer/ herfst bij dus eigenlijk. Alleen winter kan ik me in vinden.
    Bovendien niet passend. Te groot voor baby's. Pas vanaf maat 80-86 zit het mooi. En ook niet te dragen tot wat ze aangeven
     
  6. Rataplan

    Rataplan Fanatiek lid

    25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ik ben er echt blij mee. Dochter heeft hem aan vanaf dat ze 4 maanden is. Nu zijn de mouwen nog steeds veel te lang, maar die sla ik om. Voorlopig kan ze er nog even mee vooruit. Ik heb er nog steeds geen spijt van.
     
  7. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Hier ook heel tevreden van!

    Dochter draagt ze sinds ze 6/7 maanden is, ze is nu 2 jaar.

    Ik heb 'm 2dehands gekocht, voor een mooi prijsje en hij zag er gelijk nieuw uit! Nu nog steeds en is al heel vaak uitgewassen.
     
  8. Kim13891

    Kim13891 Lid

    14 nov 2016
    89
    8
    8
    Dankjuliewel voor jullie reacties! Heb nu even een tussenmaatje gekocht (vond de hals nu nog wat te groot, mijn zoon kan nogal bewegelijk zijn) maar straks als mijn zoon eruit is gegroeid ga ik de puckababy aanschaffen!
     

Deel Deze Pagina