Ervaringen met moeders voor moeders

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Kimmetjuh90, 7 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hallo dames,
    Vanmorgen heb ik dan eindelijk mogen bellen voor een afspraak voor mijn 1e echo, nu werd ik te wezen erop dat ik als ik zou willen contact mag opnemen met Moeders voor Moeders, ik zou t dolgraag willen, mee doen om voor dames in een traject urine in te zamelen om medicijnen te kunnen blijven maken.. maar het zit zo;

    Ik heb een dochter van bijna 8, die ALLES wil weten, bijvoorbeeld: ik lag eergister een dutje op de bank te doen, en zij kwam binnen van uit school, en vroeg aan mn man wat er aan de hand is met me, en mijn man heeft gewoon gezegt dat ik slecht geslapen had die nacht en daarom nu even sliep..

    Dit heeft mijn man dus prima op kunnen lossen, maar als ik flessen moet bewaren met urine, dan gaat ze vragen waarom ik dat moet bewaren.. ze gaat vragen stellen, nu Weet ik niet hoe het precies werkt, daarom wil ik de dames hier vragen die ervaring hebben met mvm, waar je de flessen moet bewaren, hoelang? En of dat dus in t geheim zou kunnen zonder dat je rondwandelende kinderen er niks van weten?

    De reden waarom mijn dochter t niet mee mag krijgen is omdat wij t haar pas met kerst gaab vertellen dat ze een broertje of zusje gaat krijgen uit voorzorg, door een gebeurtenis in t verleden.

    Dus mijn vragen aan jullie;
    Waar bewaar je de flessen?
    Moet je elke keer dat je moet plassen in een fles plassen?
    Kun je ze "verstoppen" voor de rest van je gezin en eventueel bezoek?

    Ik wil graag hier antwoorden op voor ik mvm ga schrijven, want ik heb al eens contact gezocht met ze, en toen kreeg ik t antwoord dat er iemand langs zou komen om te kijken of t mogelijk is, als t eenmaal zover is..
    Of moet ik gewoon weer hun schrijven en kijken wat haalbaar is?

    Alvast bedankt dames!
     
  2. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Ik zou er een ander verhaaltje van maken Voor liveliness heb ik wel eens mee gedaan met gezondheids onderzoek. Moest ik ook urine opvangen :) denk dat die flessen in huis verstoppen wel dingetje wordt. Maar je hoeft niet alles op te vangen (as moeders die op werk niet willen doen kunnen mogen ook mee doen)
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    En waar moeten de flessen bewaard worden?
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Waar bewaar je de flessen?
    Ik bewaarde de flessen in de badkamer. Maar je kan ze overal bewaren zolang het er maar niet te warm is.
    Moet je elke keer dat je moet plassen in een fles plassen?
    Je plast in een soort maatbeker. Of net wat jezelf fijn vindt en giet het daarna over in de fles.
    Kun je ze "verstoppen" voor de rest van je gezin en eventueel bezoek?
    Je zou de voorraad flessen (kratjes) ergens anders kunnen opbergen bijv. in de schuur/op zolder en 1 fles binnen handbereik laten.
    Zodat het "verstoppen" gemakkelijker gaat.
     
  5. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Geen idee, mijn stiefzus verzamelde flessen en die moesten weer in kratje. Volgens mij mocht je ze overal wel bewaren. Tot ze ophalen of jij naar afleverpunt bracht.

    Ik heb niet mee gedaan... Was veel te misselijk voor. (zat destijds nogal sterke geur aan goedje in die flessen)
     
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel!
    Ik zag dat ze willen weten of je een bloedtransfusie gehad hebt, en heb er blijkbaar meerdere gehad (even mijn moeder gevraagd) mag je dan überhaupt wel mee doen?
     
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Aha oké, sorry! :)
     
  8. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb t antwoord al gevonden, ik mag dus helaas niet mee doen :(
    Scheelt dan weer achterdochtig doen tegen over mn dochter, maar jammer is t wel..
     
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    @Beheer hier mag een slotje op.

    Ik mag niet mee doen omdat ik meerdere bloedtransfusies gehad heb toen ik klein was, dus dit is niet meer relevant, helaas..
     
  10. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Het is leuk dat het er is maar voel je niet schuldig dat je niet mee kan doen hoor. Dat je overweegt hebt is al top!
    Hier de eerste keer meegedaan een paar weken tot ik moest overgeven in die rot kannen hahaha. Bij de 2e té misselijk dus durfde het niet aan. Die geur van die flessen helpt echt niet mee ;)
     
    jolien 1986 en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Misschien dab ook maar beter dat t niet kan, wie weet hoe ik over 2 weken erbij loop, wie weer kots ik mezelf wel helemaal leeg haha :p jammer vind ik t wel..
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Helaas. Maar iig top dat je het overwogen hebt toch?
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja dat wel :)
     
  14. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek van @Kimmetjuh90 gesloten.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina