Ervaringen met zwangerschapstesten van AliExpress?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aoibhe, 28 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aoibhe

    Aoibhe Bekend lid

    2 nov 2017
    964
    783
    93
    Vrouw
    Hoi dames! Ben benieuwd naar jullie ervaringen met de zwangerschapstesten van AliExpress! Vorige maand had ik op 11 en 12 dpo echt kwaaltjes, ik bleek toen op deze testen licht positief te testen, maar ik werd toch ongesteld op 15 dpo. Zie bijlage. Kreeg toen veel reacties dat het mogelijk vals positief was, maar dan zou je toch niet die oploop en afloop zo duidelijk zien? Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en met name, zijn deze testen betrouwbaar (naast erg goedkoop)?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.794
    7.124
    113
    Vrouw
    Geen ervaring mee. Maar vind soms wel dat mensen heel snel roepen vals positief. Als je voor nod test heb je kans dat de innesteling alsnog niet helemaal goed voltooid en je ongesteld word. Als je niet voor nod zou testen zou je gewoon denken oh ik ben ongesteld geworden (geen verwijt ofzo trouwens want test zelf ook voor nod).
     
    Aoibhe vindt dit leuk.
  3. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Ik heb een goede ervaring met AliExpress testen. Maar ben het tegelijkertijd ook eens met @Mim89 dat er snel wordt geroepen dat een test vals positief is.
     
    Aoibhe vindt dit leuk.
  4. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik vind deze te vaag om positief te noemen. Maar dat is een mening want ik heb geen eigen ervaring met de testen.
     

Deel Deze Pagina