Ervaringen: mogelijke innesteling of gewoon wat anders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nieuwbie, 17 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieuwbie

    Nieuwbie Actief lid

    18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Hallo hallo,

    mij heb een soort gelijke situatie die ik een keer eerder heb meegemaakt. Zo rond 7/8 dagen na ovulatie heb ik last gekregen van waterige bruine afscheiding. Dit heeft nou zo’n vier dagen aangehouden. De vorige keer ben ik hierna ongesteld geworden dus ik ga daar nu ook van uit, alleen toch heb je ergens stiekem hoop. Vandaag ging ik naar de wc en toen zag ik een aantal licht roze druppels.

    zijn er dames die dit ook een keer hebben meegemaakt en wat was de uitkomst? Ik heb een afspraak in het ziekenhuis om mezelf te laten onderzoeken omdat we al ong twee jaar bezig zijn voor een eerste kindje, maar was benieuwd naar ervaringen betreft deze situatie.

    alvast bedankt voor het reageren!
     
  2. Nieuwbie

    Nieuwbie Actief lid

    18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Voor vrouwen die mogelijk in het zelfde schuitje zitten: ik heb vanochtend een early test gedaan en hier was een tuurstreepje op te zien. Het is nog erg onduidelijk, maar zag toch wel iets binnen de tijd. Ik ben nog voorzichtig met blij zijn en ga over aantal dagen nog een keer testen.
     
  3. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Spannend! Hopelijk word dat tuurstreepje duidelijker!
     
    Nieuwbie vindt dit leuk.
  4. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Ja ook eerder gehad maar helaas niet zwanger. Vond het ook zo gek omdat ik het niet eerder heb gehad (en al heel wat jaren bezig).

    Heb je een foto van de test? Leuk om mee te turen. Super spannend! Hopelijk is het ziekenhuis niet meer nodig :)
     
    Nieuwbie vindt dit leuk.
  5. Nieuwbie

    Nieuwbie Actief lid

    18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Wat jammer dat het geen zwangerschap was. Ik durf mijn foto bijna niet te posten omdat je echt bijna niks ziet. Nou moet ik wel zeggen dat het in real life duidelijker was dan op de foto. Hoop dat je het ziet haha.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Krv vindt dit leuk.
  6. Sugarsnap

    Sugarsnap Actief lid

    8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    De druppels was hoe mijn vmk begon vorig jaar. Echter had ik wel duidelijke zwangerschapstesten die uiteindelijk niet opliepen. Het was op den duur met die druppels net alsof je olijfolie in water had gedruppeld. Totaal anders dan met een normale menstruatie. Heel even daardoor hoop gehad dat vruchtje bleer zitten. Maar helaas eennweek later zette de vmk door. Weer een week later negatieve test.

    Maargoed, cyclus erna was ik weer zwanger. En dat nadat mijn lichaam het eerst 10 jaar heeft vertikt zwanger te worden. Dus.. het kan alle kanten op en bij een vmk kan het erna dus alsnog goedgaan ;)
     
  7. Sugarsnap

    Sugarsnap Actief lid

    8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw

    Oh ik zie net dat dit een blauwe plusjes test is.. tip: haal ajb een roze inkt test.. die blauwe geven veeeeel te vaak vals posi aan of irritante pennelijnen. Take care!
     
  8. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Eens, dit zijn helaas niet zulke betrouwbare testen. Predictor halen zou ik zeggen! Deze testen geven helaas vaak een pennenstreep en zijn dan niet positief :$
     
    Sugarsnap vindt dit leuk.
  9. Nieuwbie

    Nieuwbie Actief lid

    18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Bedoel je plustest als dat het een plusje moet worden? Dat is deze niet. Verder heb ik nog mijn twijfels en wacht ik mijn nod af. Ik zal eens kijken naar jullie aanbeveling!
     
  10. Nieuwbie

    Nieuwbie Actief lid

    18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Aah wat rot zeg. Een proces wat we altijd maar moeten afwachten hoe het zal aflopen. Bedankt dat je je verhaal wou delen

     
  11. Nieuwbie

    Nieuwbie Actief lid

    18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Bedoel je plustest als dat het een plusje moet worden? Dat is deze niet. Verder heb ik nog mijn twijfels en wacht ik mijn nod af. Ik zal eens kijken naar jullie aanbeveling
     
  12. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Testen met blauwe inkt in het algemeen, die zijn op de een of andere manier minder betrouwbaar dan roze inkt. Spannend hoor!
     
  13. Nieuwbie

    Nieuwbie Actief lid

    18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Aah op die manier. Bedankt voor de info. Ik zal eens kijken naar een andere. Nog een paar dagen afwachten :)
     
    Krv vindt dit leuk.
  14. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu? Hopelijk een mooie positieve test in handen!
     
  15. Nieuwbie

    Nieuwbie Actief lid

    18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    he! Jammer genoeg had je gelijk en is mijn menstruatie begonnen. Wel is het deze ronde erg bijzonder. Vier dagen eerder begonnen alleen erg minimaal voor wat het normaal moet zijn. Er zitten geen stolsels in, komt alleen als ik naar de wc ga en heeft tot nu toe twee dagen geduurd. Gelukkig staat er een afspraak gepland voor onderzoek dus dat maar even afwachten. Wie weet is het door de wens uit balans
     
  16. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Ai, wat ontzettend jammer! :( Heel veel succes met de onderzoeken, hopelijk kunnen ze jullie snel verder helpen.
     
  17. Nieuwbie

    Nieuwbie Actief lid

    18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    ja, maar had er rekening mee gehouden. Dankje! We gaan het op ons af laten komen
     
  18. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.969
    3.059
    113
    Vrouw
    #18 Splitijsje, 23 mei 2022
    Laatst bewerkt: 23 mei 2022
    Succes met de onderzoeken; lijkt me fijn/goed om te weten dat alles wordt gecontroleerd en mogelijk de tussentijdse bloeding kan worden verklaard. Een innestelingsbloeding komt namelijk vaker niet dan wel voor (20-30%). Heel veel succes! (Qua testen zou ik in de toekomst gaan voor Kruidvat 2voor5 euro. Testen met blauwe inkt geven zó vaak valse lijntjes, dat is heel naar en helaas onterecht hoopgevend).
     
  19. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Je bedoelt wellicht "vaker niet dan wel" ;)
     
    Splitijsje vindt dit leuk.
  20. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.969
    3.059
    113
    Vrouw
    Thx! Aangepast :)
     

Deel Deze Pagina