Ervaringen neuscorrectie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 26 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Zijn er hier dames die een neuscorrectie hebben gehad? Twijfelde al jaren maar heb nu de knoop doorgehakt en wil het toch laten doen.
    Dus ben op zoek naar ervaringen. Hoe ging het, had je veel pijn? Welke kliniek heb je het laten doen?
     
  2. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw
    Ik heb een chronische ziekte waarbij een bacterie kan ontstaan en die mijn slijmvliezen van binnen werden " opgegeten" waardoor is een gat in mijn tussenschot had, dit heb ik in Nijmegen laten maken dmv kraakbot achter het oor weg te halen en dit als nieuw tussenschot te laten functioneren


    Anyway de techniek die ze gingen gebruiken was het zelfde als een neuscorrectie werd mij gezegd

    Het heeft mij afgrijselijk veel pijn gedaan, ben ook heel misselijk geweest van de narcose en 3 dagen lang bloed moeten opspugen, ik kan slecht door de mond ademen voel me dan altijd zo benauwd... En doordat ik 4 dagen de tampons in moest houden voelde ik me vaak heel onrustig. Maar achteraf .... Nu 4 jaar later ;) is het het wel waard geweest natuurlijk

    Het heeft echt even pijn gedaan .... Maar ik denk dat als je het echt wil en je resultaat zoals gewenst is je er achteraf vast goed op terug kunt kijken.


    qua kliniek kan ik je niet helpen want het is in het ziekenhuis gebeurd
     
  3. ImAmommy

    ImAmommy Fanatiek lid

    23 aug 2015
    1.614
    0
    36
    Ik denk dat het afhangt van de soort correctie en de chirurg. Het verschilt sowieso per persoon. Een vriendin van mij (een echte mietje bwt :p ) heeft het in buitenland laten doen en had nergens last van!
     
  4. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    In mijn vaderland is de neuscorrectie ontzettend populair! Het word daar echt heel veel gedaan en ik heb dan ook schoonfamilie als familie die het heeft laten doen. Ik heb het ooit aan een nichtje gevraagd of het pijn deed en die zei dat het haar meeviel. Ze had het erger verwacht.. Het is heel mooi geworden bij haar. Ik heb zelf geen persoonlijke ervaring ermee.. :)
     
  5. Ahava

    Ahava Fanatiek lid

    27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Mijn man heeft een neuscorrectie ondergaan, tweemaal, niet cosmetisch overigens, die heeft daar overigens wel flinke pijn van gehad. Is een heel gevoelig gebied daar natuurlijk.
    Resultaat is ok, maar niet geweldig, door het opereren in dat gebied kan er ook weer botgroei, kraaibeengroei ontstaan. Ik sluit niet uit dat mijn man in de toekomst nóg een keer moet...
     
  6. Leni88

    Leni88 Bekend lid

    16 sep 2014
    802
    398
    63
    Vrouw
    Ik heb het ook laten doen, amper pijn aan gehad, had het veel erger verwacht omdat ik ook een lage pijngrens heb. Je neus is een tamelijk onbeweeglijk lichaamsdeel, vandaar dat je amper pijn hebt na de ingreep. Met paracetamol geen probleem.
    Ben overigens in de Wellness Klinik in Belgie geweest, maar die zou ik nooit iemand adviseren! Vreselijke arrogante artsen zonder empathie en niet zeer behulpzaam.
     
  7. Islah

    Islah Niet meer actief

    Huh, hebben ze in Iran dan allemaal lelijke neuzen?
     
  8. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Bedankt voor de antwoorden! Het gaat bij mij eigenlijk alleen om m'n neusvleugels, die wil ik wat minder breed hebben. M'n neus is verder wel recht en gewoon van normaal formaat, dus ze hoeven niets met t bot te doen.

    Schrok wel van je berichtje hippo. M'n groostste nachtmerrie is namelijk moeten spugen na de operatie.. Kwam dat doordat je veel bloed had ingeslikt?

    Die tampons, die zitten natuurlijk vervelend. Maar hoe lang blijven die zitten en is verwijderen pijnlijk?
    Heb je behalve die tampons nog iets op je neus zitten? Pleisters ofzo?
    Wat als je moet niezen? Kan dat gewoon?
    En hoelang voordat je weer wat kan? Las dat je ongeveer een week uit de running bent, klopt dat?
     
  9. SDonya

    SDonya Niet meer actief


    Sorry moest even lachen om je bericht haha:D Veel vrouwen vinden hun neus te groot daar! Maar er zijn ook heel veel vrouwen die hun lippen, wenkbrauwen etc late doen. Plastische chirurgie is echt heel gewild daar aangezien alles bedekt moet zijn behalve het gezicht. Als je naar Teheran gaat dan zie je ontzettend veel vrouwen die er zo bijlopen.. Veel make up, veel Botox, en hele moderne kleding gecombineerd met een 'hoofddoek' :)
    Oudere vrouwen lopen vaak in een chador maar je hebt ook oudere vrouwen die er zo bijlopen als onderstaande foto.. Dat zijn meestal de rijke vrouwen
     
  10. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Brrrrrr. En dat terwijl veel Iraanse vrouwen in mijn ogen zo mooi zijn, juist met een 'sterke neus', zegmaar? Wipneusjes zijn ook schattig, maar zo'n krachtig, knap gezicht met grote ogen, hoge jukbeenderen en een lange rechte neus vind ik echt heel mooi...

    http://rhinoplastyexpertny.com/wp-content/uploads/2014/10/persian-nose-job.jpg

    Vind dat dus echt geen verbetering, wat zonde :(
     
  11. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
  12. Hommeltje

    Hommeltje Niet meer actief

    Na die correctie vind ik het gezicht volkomen nietszeggend helaas.
     

Deel Deze Pagina