Ervaringen ovulatietesten die nooit positief zijn

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Seffie, 16 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Sorry ben ik weer :(

    Ik weet dat deze niet positief is. Maar al 6 maanden lang worden ze niet donkerder dan dit. Ik kan me NIET voorstellen dat ik geen eisprong heb met het rekbaar slijm en ovulatiepijn die ik heb.

    Ik test vaak rond 12.00 en om 19.00.

    Zijn er meer dames, is het überhaupt mogelijk, dat de testen zo blijven en dus niet knallen maar dat je toch zwanger werd die ronde? :rolleyes:

    Ik ben al 2x eerder zwanger geweest dus ik weet dat m'n lijf het kan :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Dit was afgelopen dagen:

    Ik plak vaak de testen van 12.00 niet op als ze precies hetzelfde zijn. Ivm ruime in het schrift :roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Heb ik ook :) en gewoon naar je lijf luisteren :) waarom laat je niet op progesteron prikken 5-7 dagen na je verwachte eisprong (dan hou je eisprong 48 uur na t eiwit afscheiding aan voor het gemak )
     
    Vero0504 en Seffie vinden dit leuk.
  4. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Omdat ik met mega onregelmatige cyclussen niet weet wanneer m'n eisprong is. De huisarts zei dat ik dat met testen moest opzoeken .. maar als die niet echt positief worden kan ik dus niks :( ik kan wel zelf een gokje doen maar het eiwit blijft bij mij wel een paar dagen. Moet ik dan gewoon zelf aan het begin of juist aan het einde zeggen dat ik denk m'n eisprong te hebben? :)
     
  5. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.390
    2.155
    113
    Ik heb ook nooit positieve ovulatietesten gehad. Ik denk zelf eigenlijk omdat ik heel veel water drink.
    Heb een hele regelmatige cyclus dus ik weet wel wanneer ik vruchtbaar ben (ben 7 keer zwanger geweest helaas 5 keer niet succesvol). Volgens mij komt je eisprong gemiddeld na het eiwit slijm. Je zou het in de gaten kunnen houden icm temperaturen dan weet je wanneer je ei is gesprongen.

    Misschien drink je ook veel? Of zou je een ander merk ovulatietesten kunnen gebruiken? Ik ben geen expert maar wie weet helpt het.
     
  6. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Wat balen dat het 5x mis is gegaan bij jou :(
    Thanks voor je tips :) temperaturen heeft geloof ik geen zin als je er snachts een paar keer uit gaat. En heb al 3 merken geprobeerd hahah. Ik drink sinds die ovulatietesten steeds negatief bleven juist heel weinig in de hoop dat het helpt. Maar ik moet sowieso heel vaak plassen misschien ligt het daaraan?
     
  7. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ik weet niet hoe gevoelig deze ovulatie testen zijn, maar net als zw testen heb je ook gevoelige en minder gevoelige ovulatie testen. Mijn testen zijn ook nooit knal knal zoals ik soms bij andere dames zie. Ik heb ook bijna nooit een zichtbaar streepje op die dingen behalve wanneer ik op mijn piek zit. Dan is de teststreep net wat lichter als de controlestreep en weet ik dat dat voor mij mijn piek is.
    S nachts uit bed moeten is inderdaad niet ideaal voor temperaturen, maar uit eigen ervaring weet ik wel dat desondanks je vaak nog wel het ea kan afleiden als je gaat temperaturen. Je kan het altijd eens proberen :thumup:
     
  8. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Ja ik ga toch dat tempen maar eens doen. Kan nooit kwaad toch haha. Ik gebruik al de meest gevoelige ovulatie testen dus gevoeliger kan niet :) ik ga het hierna ook los laten (denk ik) of ik ga uit van het meest donkere streepje
     
    noukie 1992 vindt dit leuk.
  9. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.390
    2.155
    113
    Ja ik sluit me aan bij bovenstaande berichten.

    Tempen en uitgaan van het meest donkere streepje (daar zat ook mijn piek denk ik).

    Hoop dat je heel snel een mooi streepje hebt op een zwangerschapstest.
     
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mijn ovutesten waren ook nooit knal, en toch ben ik nu opnieuw zwanger.
    Bij mij zijn er wel echo's aan te pas gekomen. Bij deze zwangerschap en de vorige.
    Juist omdat ovulatie testen niet werkte voor mij..
     

Deel Deze Pagina