Ervaringen Pretecho Dr. Papa - Amsterdam!?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tuttebell, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Hallo allemaal,

    Graag zou ik willen weten hoe mensen hun pretecho hebben ervaren bij Dr. Papa in Amsterdam? Ik wil graag een geslachtsbepaling doen, zodat ik niet tot de 20 weken echo hoef te wachten.

    Zijn er meer mensen zijn die 15 weken daar een geslachtsecho hebben laten maken? Was het goed te zien? Of was het helemaal niet te zien en mocht je dan nog een keer gratis terug komen of was het 'dikke'= pech?!

    Voor de mensen die inmiddels zijn bevallen: Klopte zijn 'bevinden' omtrent het geslacht met het uiteindelijke geslacht van jullie kindje?

    Greetz, Lovefilu
     
  2. anz87

    anz87 Fanatiek lid

    9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    *leest mee*

    dit staat wel op de site ;

    Baby's draaien gemiddeld 200 keer per dag. Als je kindje op de buik ligt met zijn of haar gezicht naar de rug van de moeder, kan een 2, 3 of 4D echo niet het gewenste resultaat opleveren, en daarom bestaat er maar een deel van de echo uit 3 en 4D. Omdat dit regelmatig gebeurt, en we ernaar streven voor iedereen het beste resultaat te verkrijgen kunnen de afspraken uitlopen. Mocht het helemaal niet lukken om je baby goed in beeld te krijgen, kun je zonder extra kosten een andere keer terug komen.
     
  3. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Bedankt voor het delen van het stukje dat je op de site zag staan! Ik ben benieuwd naar ervaringen, haha en over 12 daagjes kun jij zelf je eigen ervaring delen, mocht je dat willen, niks moet natuurlijk hoor Anz! ;)
     
  4. fairy2011

    fairy2011 Fanatiek lid

    28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik ben er met 17 weken geweest en hij wist het geslacht 100 procent zeker. En ja bij de geboorte was het nog steeds een meid :)
     
  5. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Bedankt voor het delen van je ervaring Daantje! ;)
     
  6. Bri

    Bri Niet meer actief

    Ik ben er niet zo vroeg al geweest (maar bij 26-30 weken) en heb nooit naar het geslacht laten kijken, maar mijn ervaringen bij deze echoscopist zijn erg goed. Hij is aardig, neemt er de tijd voor, vertelt er veel bij. Dat was dan een uitgebreide 3D/4D echo, die is wat duurder dan alleen de geslachtsbepaling en duurt dan vast ook langer, maar hoe lang precies weet ik niet.

    Hij heeft goed gezien dat onze dochter lange haartjes op haar hoofd had, en dat ze enorm lange voeten had. Dan zal hij een geslacht toch ook wel kunnen zien ;)
     
  7. Mime28

    Mime28 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb alleen later een echo gehad. Onze dochter lag er niet mooi voor en toen mochten we later nog een keer langs komen. Deze keer gaan we waarschijnlijk voor een vroege geslachtsbepaling naar hem toe.
     
  8. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Bedankt meiden voor het delen van jullie ervaringen! Omdat ik geen enkel ander bureau ken die al vanaf 14 weken geslachtsecho doen vraag ik me dus af hoe betrouwbaar het is, maarikzou dan eerder kiezen voor 15 weken..!
     
  9. Ronja

    Ronja Actief lid

    8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Wij zijn naar echobaby in Lommel geweest. Heel fijn en duidelijk. Ook vroeg een geslachtsbepaling mogelijk. En ze zegt er ook eerlijk bij of het wel of niet 99,9% zeker is. Bij ons was het dat wel en zo duidelijk dat we het zelf ook goed zagen. :)
     
  10. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Ik ben met 27 weken bij dr Papa geweest... helemaal geweldig. Bij 20 weken zagen we een meid, hij zag een meid en het is een meid! hahaha..

    Bij een mogelijke derde ga ik graag weer.
     
  11. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier bij een echobureau in mijn woonplaats geweest (met bijna 17 weken en dus niet Dr. Papa) en was toen ook al duidelijk te zien. Zijn wel meer praktijken die voor de 20 weken pretecho's/geslachtsbepalingsecho's doen hoor en vond er zelfs eentje die het vanaf 14 weken al deed, maar uiteindelijk koos ik voor een pakket met meerdere echo's en dat op fietsafstand ;)
     
  12. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Bedankt voor de nieuwe reacties, erg fijn! Ik vind het knap dat sommige het al zo vroeg kunnen zien!! Spannend!! En fijn dat jullie goede ervaringen hebben met al die echo's!! ;) ;) ;)
     
  13. MommieD

    MommieD Fanatiek lid

    6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ik ga met 16 weken voor 25e ergens een geslachtbepaling doen maar nu zegt iedereen dat ik naar dr papa MOET haha. Misschien doe ik t later nog met 4d enzo, maar hij is wel prijzig...
     
  14. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Klinkt als een goed teken dat ze jou hem aanraden!
    Ik heb eens de prijzen bekeken en het is idd niet goedkoop, maar ik betaal zelf wel liever iets meer en dan goede, veel uitleg en er met een goed gevoel zitten ... dan iemand die minder deskundig overkomt, al weet je dat nooit van te voren natuurlijk, dat kun je alleen 'bepalen' door ervaringen die anderen mensen met je delen!
     
  15. Mammadoe

    Mammadoe Fanatiek lid

    3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Wij zijn bij Dr. Papa geweest voor de 4D echo verder in de zwangerschap. Wij wilden het geslacht niet weten, dus daar kan ik niets over vertellen. Vond het wel een aardige en kundige man. Onze kleine lag steeds met het gezichtje in de baarmoederwand, waardoor hij geen goed 4D beeld kon krijgen, toen issie gewoon net zo lang doorgegaan tot we wel goed beeld hadden. Onze afspraak was dus flink uitgelopen, dus flink waard voor ons geld ;) Maar voor afspraken bij hem moet je snel zijn hoor, want hij zit altijd tot SInt Juttemis vol....
     
  16. MommieD

    MommieD Fanatiek lid

    6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ja idd, ik ga nu eerst even bij een mevrouw die me door een vriendinnetje is aangeraden en dan miss later nog gezellig bij dr papa. Mn eigen echoscopist bij de vk is btw ook prima maar denk dat ze bij een pretecho meer tijd nemen (en hopelijk meer fotos maken). Kijk er enorm naar uit om iig de kleine weer te zien over 2 weken :).
     
  17. anz87

    anz87 Fanatiek lid

    9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    gek genoeg betaal k bij mn eigen echoscopiste ook 60 eu voor n 2d geslachts bepaling?!
    en die doet het vanaf 17 weken..
    Dan kan ik t zelf ook wel vinden:D
    vraag wel of ik dr apparaat 3 min kan huren voor n tientje hahah!
    je zou maar echoscopiste zijn en zelf zwanger:$
    zou echt de muur kunnen behangen met de fotos :p

    maargoed.. weer on topic! hoop dat drs papa t geld waard is:D
     
  18. Nuage

    Nuage VIP lid

    12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ga ook binnenkort naar hem toe als ik 15 weken ben voor geslachtsbepaling. Zal je op de hoogte houden :)
     
  19. smile17

    smile17 Niet meer actief

    Ik heb er een 4d echo gehad en die was helemaal super hij heeft echt veel geduld, super aardig maar ook erg goede aparatuur waardoor je alles veel beter ziet. Dus ook het geslacht.
    Hij is misschien iets duurder maar het dubbel en dwars waard
     
  20. biancamvos

    28 mrt 2011
    58
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Hoi dames,

    we zijn gister geweest bij 15 weken en 1 dag en het was heel goed te zien wat het wordt....er was zelfs geen beetje twijfel of wat dan ook.
    Verder vond ik het erg mooi zoals hij vertelde en hij geeft je het gevoel dat je baby uniek is! (is ie ook uiteraard!).....
    Mooi ook dat hij gelijk kijkt of alles goed is (hazenlip, open rug, waterhoofd etc.).

    31 mei gaan we terug voor een 3/4D echo. Ik ben benieuwd hoe onze dame er dan uit ziet:D

    Groetjes, Bianc
     

Deel Deze Pagina