Ervaringen primolut

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Momof2rebels, 22 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

    Zijn hier dames die primolut hebben gebruikt ? Hoe is het erna gelopen met je cyclus ? En het zwanger worden?

    Ik ben begonnen met de kuur op de 1e dag van mijn menstruatie. En ik heb 2 cyclussen met ovu testjes getest en bij de 2 cyclussen van 28/29 dagen waren de ovu testen bij beide cyclussen op dag 14 KNAL KNAL positief. En werd ik precies 14 dagen na de positieve test ongesteld. Nu wil ik dus weer met de ovu testjes starten, maar moet ik gwn morgen starten ongeacht er een bloeding zit aan te komen binnen een week na stoppen van de primolut ??

    En ik heb de primolut gekregen, omdat mijn lichaam na hormonen vaak niet kan opstarten. Ik heb 2x een cyclus van 28/29 dagen gehad, maar de rest zijn allemaal cyclussen van 17/18 dagen. Dus de gyne wilde het met een primolut resetten(en hopen dat het helpt).

    Ik heb voor mijn eerste kind ook primolut kuur gehad na gebruik van prikpil, omdat ik na 1,5 jaar nog steeds niet menstrueerde. Na de primolut kuur werd ik direct regelmatig en ben ik in een keer zwanger geraakt. Van mijn eerste kind was ik al heel lang niet meer aan de hormonen en toen we het dus probeerde was het ook direct raak, want ik ben altijd regelmatig ongesteld. BEHALVE na gebruik van hormonen dan slaat mijn lichaam op hol. Als ik weer zwanger ben en ben bevallen ga ik ook niet meer aan de hormonen.
     

Deel Deze Pagina