Ervaringen Roompot Beach Resort Kamperland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door oktober91, 7 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Hoi allemaal,

    Wij hopen in de herfstvakantie een midweek naar roompot beach resort in kamperland te gaan. Zijn al een tijd niet meer op vakantie geweest dus even eruit.. alleen had ik me beter eerst goed in de reviews kunnen verdiepen, want die zijn niet allemaal positief.. wie van jullie is er weleens geweest en wat is je ervaring? Vooral benieuwd naar het zwembad, is tie echt zo vies als gezegd word? En dan vooral benieuwd, wel geschikt voor een baby van dan 6 maanden? Qua temperatuur enzo? Nog nooit met hem gezwommen dus daar keek ik echt naar uit eerlijk gezegd.. en iemand nog tips om te doen in de omgeving?
     
  2. Sunflowerr

    Sunflowerr Bekend lid

    19 aug 2021
    538
    448
    63
    Vrouw
    Wij zijn er jaren terug voor het laatst geweest. Het was toen een prima zwembad, maar wel met achterstallig onderhoudt. Je moet er geen op en top luxe zwembad van verwachten, dan kom je waarschijnlijk van een koude kermis terug.

    Wat betreft omgeving, wij vinden Veere altijd een heel leuk dorpje. Het stelt weliswaar geen drol voor. Maar echt zo’n heerlijk ouderwets dorpje. Én er zit een hele lekkere ouderwetse snoepwinkel!
     
    oktober91 vindt dit leuk.
  3. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.656
    21.161
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wij zijn er in de meivakantie geweest. De stacaravan was oud, maar op zich wel schoon. Zwembad wel ok, maar de vloer was wel echt vies. Verder een simpel zwembad. Voor een baby is het al snel goed natuurlijk.
    Ik vond Zeeland echt saai, maar de dorpjes wel ok. Veere zoals hierboven benoemd wel ok voor een paar uur. Inderdaad dat snoepwinkeltje opgezocht (oma's snoepwinkel)
    Je zou nog Neeltje Jans kunnen doen, is vlakbij. Middelburg.
     
    oktober91 vindt dit leuk.
  4. Pinkflower

    Pinkflower Fanatiek lid

    11 apr 2014
    1.054
    62
    48
    Wij zijn er 3 jaar geleden in het zwembad geweest. Wij verbleven op Roompot de Banjaard, 5 min verder op en konden gebruik maken van het zwembad. Het zwembad was oké. Ik vond het wel aan de frisse kant en vergane glorie. Ondanks dat goed vermaakt. Een jaar geleden zijn we weer naar de Banjaard geweest en zijn toen op eigen park blijven zwemmen (klein bad). Onze kinderen vermaakten zich daar prima en ik vond het Beach resort zwembad geen meerwaarde om weer naar toe te gaan.
    In de 2x dat we er op vakantie waren zijn we wel een paar keer naar Beach resort geweest om even buiten te spelen en dus 1 of 2x daar gezwommen.
    Ik denk dat jullie een prima vakantie daar zullen hebben! Wij vinden Zeeland en het strand heerlijk (waren wel in het voorjaar met mooi weer).

    Tips: Veere (o.a. boottochtje), Domburg, Middelburg, Tropical zoo, strand Vrouwenpolder (incl speeltuin), Neeltje Jans, Terras Maris, verschillende wandelgebieden als je daar van houdt (o.a. Manteling, Oranjezon, Westenschouwen), klimbos Westerschouwen, uitkijktoren Burgh Haamstede, de jonge Johannes molen (pannenkoeken).
     
    oktober91 vindt dit leuk.
  5. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij waren hier 2 jaar geleden in de zomervakantie en zaten in een 6 persoons chalet. Dat was allemaal prima en zelfs heel schoon.

    Zwembad was ook prima, voor een kleintje van 6 maanden is het snel goed.
    Je kan daar ook lekker uitwaaien aan zee.

    Wij vonden Neeltje Jans heel leuk maar wel duur en Tropical Zoo en het MuZEEum in Vlissingen ook erg leuk.
     
    oktober91 vindt dit leuk.
  6. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Wij zij hier 1x geweest. Heel lang geleden wat ik mij mog kan herinneren was dat het water toen ijskoud was in het zwembad. Zelfs mijn ex kwam er met blauwe lippen uit.
     
    oktober91 vindt dit leuk.
  7. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Wij zijn er al vaak geweest. Je hebt twee baden. Het ene bad is lekker warm het andere is een golfslagbad. Er zijn wat oudere accomodaties en nieuwere, allemaal prima.
    Prijs, kwaliteit is prima. Middelburg heel erg leuk en lekker uitwaaien op het strand.
    Veel plezier.
     
    oktober91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina