ervaringen sandd postbezorging

Discussie in 'De lounge' gestart door tweety, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    een vriendin van mij had het laatst over dat ze gesolliciteerd had bij sandd voor post te bezorgen. nu zocht ze wat meer info op internet erover en was benieuwd naar ervaringen kwa verdiensten enz. ik denk vraag het hier ook eens voor haar.

    werkt iemand voor sandd? en wat verdien je voor hoeveel uur?
    werk je op uur basis of per opdracht betaling en hoe werkt dat? wordt dat aan het eind v d maand betaald of anders?

    hoeveel werk zit er in het sorteren de wijk die ze zou gaan kunnen doen bestaat uit een woning of 500 geloof ik.
     
  2. jongmam

    jongmam Bekend lid

    17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Ik heb gewerkt voor postservice. Daar bezorgde ik post van sandd.
    Je wordt betaald per poststuk. Hoeveel dat was weet ik niet meer. Er zit ook een deel ''eigen post'' erbij en daarvoor krijg je per post meer betaald. Maar dat was bij mij vaak niet veel. Maar het verschilt ook heel erg.

    Ik bezorgde 2 keer per week.
    Kreeg maandag kratten aangeleverd en dan ook sorteren. Dinsdag mag je tussen 08.00 en 18.00 uur dacht ik bezorgen.
    Woensdag vrij en donderdag krijg je weer nieuwe post om vrijdag rond te brengen.

    Hoelang je bezig bent met sorteren verschilt. Het hangt ervan af hoeveel kratten post je krijgt.
    Kan verschillen tussen 1 en 8 kratten.
    Volgens mij is 9 de maximale kratten die ik ooit heb gehad.
    Maar na sorteren kun je zo 5 a 6 kratten overhouden, omdat ze op kantoor de post af en toe zomaar in de kratten gooien.
    Hoe langer je het doet hoe sneller en beter je wordt in sorteren.
    Wij deden met zijn 2en ongeveer 1 tot 1,5 uur over 6 a 8 kratten.
     
  3. jongmam

    jongmam Bekend lid

    17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Het is geen vetpot en wat je per maand verdient verschilt ook heel erg.
    Per week heb je wel een mooie overzicht van de inkomsten.
     
  4. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    verder niemand ervaringen ermee?
     
  5. Loesje33

    Loesje33 Lid

    11 jun 2013
    94
    0
    6
    Wat ik mij kan herinneren is dat het heel slecht verdiend voor het werk wat je ermee hebt.. Iets van 6 cent per 1e post stuk.. En 2e en meer.. 3 cent dacht ik, echt weinig. Ik verdiende met een grote wijk iets van 100 euro voor 2 dagen sorteren en 2 dagen weg brengen..
     
  6. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Geen ervaring met de verdiensten maar wat bij ons vaak gebeurd is dat de post verzorgd door Sandd slecht gedaan wordt vaak verkeerd bezorgde post bij ons en post van ons dat later komt omdat deze bij anderen is aan gekomen dus ook verkeerd bezorgd wordt. vind dit erg slecht
     
  7. Geen ervaring, maar ik weet wel dat half ZP in juni en juli ontzéttend naar je uitkijkt, als je bij Sandd werkt. Waardering van je klanten is ook wat waard, natuurlijk :D
     
  8. moesje1

    moesje1 Bekend lid

    18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    :D hier moest ik ook gelijk aan denken! :p

    OT: sorry geen ervaring mee..
     

Deel Deze Pagina