Ervaringen Sint Franciscus / Reinier de Graaf

Discussie in 'De bevalling' gestart door Dreamer93, 24 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer93

    Dreamer93 Lid

    17 jun 2018
    15
    26
    13
    Vrouw
    Nu er vanwege corona geen informatieavonden en rondleidingen georganiseerd worden en we de kraamsuites/verloskamers niet kunnen bekijken, zou ik graag naast de informatie op internet ervaringen horen van mensen die in het Sint Franciscus in Rotterdam of in het Reinier de Graaf in Delft zijn bevallen.

    Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom! Hoe waren de kraamsuites/verloskamers? En hoe vonden jullie het verplegend personeel op de kraamafdeling?
     
  2. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Ik ben de eerste keer poliklinisch in het Sint Franciscus bevallen. Maar die bevalling was heftig, één grote weeënstorm, vier uur achter elkaar. Schijnbaar was er op enig moment paniek omdat ze de hartslag niet konden vinden, stond de kamer vol met mensen volgens mijn man. Ik heb het allemaal niet meegekregen... dus hier heb je weinig aan :roflmao:.

    Wat ik wel heb meegekregen was dat het toen een hele ruime kamer was. Op de 10e verdieping herinner ik me. Het was prima. Verpleegkundigen waren allemaal super vriendelijk (maar met mijn beperkte ziekenhuis ervaring zeg ik dat zijn ze overal). Na de bevalling duurde het zes uur voordat we naar huis gingen omdat ik niet kon plassen. Had de hele middag niets gedronken dus er moest eerst ff een pot thee in :D. Maar geen druk ofzo, alhoewel het vol was. We kregen alle tijd. Mijn moeder en schoonouders mochten 's avonds om 21.30 uur nog langskomen, vlak voor we naar huis gingen.

    Ik kijk er in ieder geval goed op terug. Disclaimer: is wel al bijna 6 jaar geleden!
     
  3. MamaDiamantje

    MamaDiamantje Bekend lid

    30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Ik ben in het Reinier de Graaf bevallen. Hele grote mooie kamer, man sliep op een slaapbank. Heel fijn en lief personeel ook.
     
  4. Eslin

    Eslin Lid

    29 sep 2013
    42
    3
    8
    NULL
    NULL
    Twee keer bevallen in het Reinier de graaf.
    (1x met weeën binnen gekomen, is geëindigd in spoedkeizersnede en 1x geplande keizersnede)
    Beide keren dus ook nog even gebleven. Ik heb het altijd als een fijn ziekenhuis ervaren.

    Vrienden van ons zijn zowel in het Franciscus als in het Reinier de Graaf geweest en zij vonden Delft wel iets fijner (vooral de kamers).
     
  5. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
    Ik ben twee keer in het SFG bevallen. Ging prima :)
     

Deel Deze Pagina