Ervaringen sluitlaken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door edokid, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edokid

    edokid Actief lid

    24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Heeft iemand ervaring met het gebruik van een sluitlaken voor na de bevalling? Het lijkt me namelijk wel een prettig gevoel geven, maar vraag me af of het nou echt helpt/steun geeft. Daarnaast ben ik benieuwd naar hoe lang je er profijt van hebt, dus hoe lang heb je zo'n ding om?
     
  2. edokid

    edokid Actief lid

    24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Blijkbaar is het echt ouderwets gezien het aantal reacties (lees: geen!)... :)

    Maar goed, echt helemaal niemand ervaring mee?
     
  3. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ik heb er wel één, maar na de keizersnede toch niet gebruikt.
    Mijn buik was zo gevoelig en zo dik dat ik het maar niet gedaan heb.

    Gewoon proberen en maar zien of het prettig is!

    Groetjes, Mirelle.
     
  4. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier zijn al vaker topics over geweest. Moet je even zoeken.
    Ik vond het superfijn. Je hebt ongeveer 8 - 14 dagen dat ding om. Veel langer mag niet omdat anders je buikspieren slapper worden. Je mag het dan nog wel af en toe om, maar geen hele dagen en nachten. Tenminste, dat is wat mijn kraamhulp mij vertelde.
    Ik vond het echt een fijn ding. Had veel steun en het zat goed. Voelde me met veel happier dan zonder.
     
  5. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb er ook een liggen maar door de ks niet gebruikt. De oma van mijn vriend werd helemaal lyrisch toen ze hem zag liggen... oooh zei ze, heb je er ook een, die zijn zoooo heerlijk! Het komt steeds meer in.

    Kijk anders op de site www.motherwear.nl voor meer info.

    Ik weet niet welke maat je hebt, maar voor 20 euro mag je de mijne hebben, pb maar als je interesse hebt.
     
  6. edokid

    edokid Actief lid

    24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Dank voor jullie reacties. Manuela, ik heb je inmiddels een pb gestuurd...
     
  7. ik heb er ook 1 liggen die te koop is dus mocht de andere niet jouw maat zijn .....pb me dan
     
  8. Kristy

    Kristy Lid

    4 feb 2007
    44
    0
    0
    Kapster
    Enschede
    Ik heb geen sluitlaken gehad maar een sluitband.
    Vond het zelf wel prettig om te dragen.
    Aan zo'n band zit klitteband dan hoef je noet al die knopen er in de maken.En wat ik ook fijn vond je buik lijkt ineens een stuk platter hihih.
     
  9. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Mijn moeder heeft ze ook altijd gedragen, maar die maakte dat gewoon van een laken en veiligheid spelden (ouderwets he hahaah) maar lijkt me heerlijk... dat in combinatie met borstvoeding moet alles redelijk snel weer op zn plek zitten! En vroeger was het niet slecht voor je buikspieren (of niet bekend) en moeder heeft er niks aan overgehouden, dus zolang ik het prettig vind hou ik m denk lekker om hahaha....
     
  10. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier een sluitband gebruikt...geweldig, wat een goed gevoel.
     

Deel Deze Pagina