ervaringen snel afvallen? goed resultaat?

Discussie in 'De lounge' gestart door baby90, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hoi dames,

    Ik zoals jullie zien ben ik aan het afvallen, maar het gaat me niet snel genoeg. Ik wil dan ook zo snel mogelijk beginnen met een dieet en/of vervangende voeding.. ik ben het zat, ik doe mijn best maar het gaat zo langzaam! Wie o wie heeft goede ervaringen?
    Dit snelle omdat mijn vriend en ik heel graag op vakantie willen (zijn we echt aan toe) en mijn vriend wilt het liefst al in mei. Ik wil het liefst pas in augustus want dan hoop ik dat ik mijn streefgewicht heb gehaald. Ik wil namelijk kunnen lachen en genieten op vakantie.. het liefst zelfs kunnen genieten in een bikini.. maar nu met mijn dikke benen (en die stomme cellulitis) doe ik dat niet en zal ik me ook niet fijn op vakantie voelen helaas:(...
    Dus.. ik wil van die kilo's af! ik blijf sporten 3 x in de week. dus hopelijk hou ik niet te veel hangend vel over (vooral hoop ik dat mijn borsten niet gaan hangen!!) maar dat zien we dan wel;)...
    nu staat voor op: mijn kilo's.

    Dus, wie heeft er goede ervaringen voor me? Hoe snel en hoe veel ben je afgevallen? En wat zijn de kosten daar van?

    Alvast bedankt dames:)...
     
  2. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    heb je wel een goed dieet aangepast aan je sporten etc etc je kan zoveel sporten als je wilt maar als je je etegewoontes niet aanpast gaat het niet werken...
     
  3. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik heb een dieet gekregen van de sportschool, word ook gemeten enzo.
    Maar het probleem is dat ik weer bij mijn moeder inwoon, zij kan zich niet aan het dieet houden want ze moet alles in de aanbieding kopen, we eten dus altijd wat in de aanbieding is, slecht of niet.
    Vandaar dat ik op zoek ben naar goede diëten en vervangende voeding met hoop dat dat wel gaat werken...
     
  4. GwoonAn

    GwoonAn Fanatiek lid

    1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Uhm, ik weet niet hoe sportief je bent :p en of je een goeie conditie hebt maar anders kan ik je dit aanraden ;)
    de insanity workout 60 days het is echt zwaar en doorzetten geblazen maar als je snel wilt afvallen en in je bikini wilt rondlopen zal dit zeker wel slagen :)
    Ik ben 4 dagen terug begonnen dus kan je nog geen bewijs tonen maar een tante van een vriendin doet het en daar werkt het super bij.
     
  5. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    en je hebt niet de mogelijkheid je eigen eten te kopen?

    je kan nu wel heel hard gaan afvallen maar als jij je eetpatroon daarna niet aanpast zal je het er net zo snel weer aan hebben
     
  6. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Eens met Mrs Nuke. Daarnaast zal je zelfbeeld niet zo snel meeveranderen. Als ik jouw verhaal zo lees moet vooral daar een hooo veranderen. Ik was 40 kilo te zwaar, maar zoals jij het beschrijft heb ik me nog nooit gevoeld.

    Mijn nicht was veel te zwaar en viel onder doktersbegeleiding veel af met shakes, gaat erg snel. Toen ging ze eveneens onder begeleiding langzaam weet normaal eten en kwam ze alles plus meer aan. Dat wil je tich ook niet?
     
  7. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    ik ben vandaag begonnen met het vetvrij dieet in 3 weken 10 kilo afvallen want wij gaan ook in april op vakantie.
     
  8. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Hoe werkt dat, is er een boek of link oid van?
     
  9. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Dat klinkt alleen al zwaar haha!
    Weet je waar ik het kan vinden? En wat de kosten zijn?


    Ik weet dat het niet helemaal goed is, en dat als ik niet uitkijk ik daarna weer alles aankom. Dat weet ik, ik wil nu gewoon afvallen want ik ben er helemaal klaar mee. Mijn vader is gewichtsconsulent en die helpt me al maar het gaat gewoon niet snel genoeg. Hij is ook geen fan van vervangende voeding aar hij zei zo gaat het ook niet echt werken.. Maarja, als ik op hem moet wachten dan ben ik ook weer 2 maanden verder;)...
    Hij zal me ook echt wel begeleiding als ik na een dieet weer normaal moet eten.
     
  10. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    het gaat jou niet snel genoeg, maar ik vrees dat je dan alleen maar verder komt met ongezonde methodes.
    Mijn ervaringen: snel afvallen = slechte conditie (geen energie) en snelle terugval. De keren dat ik geheel stopte met snoepen, vetarm ging eten, 6 x per dag (ja!) en er twee tot drie keer per week bij sportte viel ik veel en gezond af. (eerst heel veel, daarna ongeveer 1 kilo per week)

    succes
     
  11. fenyalara

    fenyalara Actief lid

    28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

    ik dacht dat snel afvallen nooit goed was. ik volg nu weight watchers en daarbij mag je eigenlijk alles eten ben al ruim 10 kg kwijt sinds januari en niet eens zo streng voor mezelf.. kijk daar eens het moet wel vol te houden zijn want als je nu 10 kg af valt en na vakantie 20 kg bij komt wordt je helemaal ongelukkig.
    succes
     
  12. Ior

    Ior Niet meer actief

    inderdaad wat amber70 zegt. Vooral 6x per dag eten is belangrijk. En voor elke maaltijd drinken. Dan eet je wat minder. Veel succes
     
  13. annet1985

    annet1985 Fanatiek lid

    14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik heb hier een jaar lang een eiwitdieet gedaan, en nee niet van dokter frank ;) maar wel met poeder nam 3shakes per dag en at s'avonds gewoon groente, vlees ( geen pasta's aardappelen of andere dingen ) ben daardoor 30 kilo afgevallen. Zodra ik bevallen en en geen borstvoeding meer geef pak ik het weer op. Heerlijk dieet nooit honger en vond dat ik nog genoeg kon eten. Zondag was altijd de dag dat ik wel pasta at, of aardappeltjes uit de oven dat soort dingen, en ontbeet ik met brood. Was ook helemaal niet duur 3 bakken voor 1 jaar 80 euro geloof ik.
     
  14. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hoe gaat zo iets in zn werk dan? heb je een boekje? doe je t via internet?

    Sila24, ja.. hoe werk zoiets dan? Kun je me meer info geven?
     
  15. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb de citroensapkuur gedaan, 5 dagen 5 kilo kwijt geraakt en daarna nog 12. Heb ze er nooit meer aangekregen.

    Weeg nu 65 en wil graag proberen nog 5 kilo kwijt te raken voor juli (ben 1,70) en wat strakker trainen :)
     
  16. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik ben mn laatste 7 kilo afgevallen met behulp van relacore dieet capsules... die beperken je eetlust... en je krijgt er dorst van dus drink je veel meer... werkte bij mij heel goed... ben nu weer op mn gewicht die ik had voor beide zwangerschappen en heb nu weer maatje 38! heerlijk!

    wens je veel succes met afvallen!
     
  17. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    Niet lullig bedoeld maar je zegt dat geen geld hebt om gezonde korst te halen..

    en dan wil je die shakes troep gaan kopen dan kun je eigenoijk net zo goed gezond gaan eten ;)
     
  18. evenstar

    evenstar VIP lid

    22 jan 2009
    9.809
    3
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik denk dat je het grotere probleem (te zwaar zijn, dat leid ik alleen maar af uit je banner, weet niet hoeveel je echt te zwaar bent...) alleen maar groter maakt door een crash dieet voor een vakantie. Hongeren en/of crash-dieten is voor veel mensen heel slecht voor een toch al niet zo snel metabolisme. Dat lijkt mij veel erger dan met niet streefgewicht op vakantie gaan.

    Ik denk dat ik naar je vader zou luisteren, en het langzamer zou afvallen door een betere levensstijl. Ik heb geen ervaring met overgewicht, wel met heel snel afvallen (zowel expres als ongewenst). Het heeft mijn gezondheid echt geen goed gedaan. Het is net zo goed zonde om niet fit te zijn met je vakantie...
     
  19. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    dit is de dieet Vetvrij Dieet | Ervaringen en Dieet Forum

    Deze had ik paar jaar terug ook gedaan en het hielpt echt!!
    Ik denk niet dat ik de 10 kilo haal maar sowieso wel 5/6

    Ik heb wel erg honger nou :( ik moet echt afckicke van eten
     
  20. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    ow dit is geen shakes hoor , gewoon gezond eten behalve avondeten niet. En in het weekend ben je vrij om te eten wat je wilt.
     

Deel Deze Pagina