Ervaringen thuistesten.nl?? Vaag testresultaat

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LilyB, 23 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Bekijk bijlage 604702 Bekijk bijlage 604703 Bekijk bijlage 604704 Bekijk bijlage 604705 Hoi dames,
    Weer jullie hulp nodig.
    Heb vrijdag de bloeduitslag van zh gekregen, met resultaat progesteronwaarde 47 en oestradiol 408. Na wat speuren zou dit dus inhouden dat ik een ovulatie heb gehad (net weer begonnen mmm)
    Dus waarschijnlijk had mijn predictor early op 15jan gereageerd op eisprong ipv zwangerschap.
    Ben nu sinds enkele dagen duizelig en vanmorgen spontane bloedneus gehad.
    Via thuistesten had ik dipsticks besteld en vandaag de eerste gedaan. Deze geeft echter een roze “vlek” aan ipv streepje.
    Dus even later een nieuwe gedaan, met eveneens hetzelfde resultaat! (Van zijkant zijn wel 2 roze punten te zien)
    Wat moet ik hier nu van denken???
    Graag jullie mening
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik zie enkel negatieve testen. Sorry...
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie ook geen positieve test helaas.
    Maar nu pas 6 dpo, dus dan ben je ook wel erg vroeg.
    Ik zoj over 2 dagen weer testen.

    Ps, een test is niet gemaakt om vanaf de zijkant te bekijken, dus dat zou ik ook niet meer doen ;);)
     
  4. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Wat een slechte testen zeg... andere kopen en nog een aantal dagen wachten als je idd 6 DPO bent
     
  5. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Ik zou nog even wachten en over een paar dagen weer een testje doen.
     
  6. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    geen idee hoeveel dpo ik precies zit, had 15jan licht positieve zwangerschapstest, daarna blanco test dus vermoed rond die dagen ovulatie? 18e was bloedprikken zonder enig idee van cyclus. Weet ook niet welke dag ik zou moeten aanhouden, maar omdat ik zo duizelig blijf dacht ik te kunnen testen. Bedankt voor je berichtje
     
  7. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Idd zeer waardeloze testen!! Zie vaker dipsticks voorbij komen en die zijn niet zo verkleurd
     

Deel Deze Pagina