Ervaringen Westerbergen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Roosje35, 11 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Ik ben voor de zomervakantie aan het kijken naar een verbleef op Westerbergen (https://www.westerbergen.nl/). Is iemand daar al eens geweest, en hoe was het? En als alles nog steeds dicht is, is daar dan voldoende te doen?
     
  2. DisneyMama

    DisneyMama Bekend lid

    7 nov 2013
    726
    371
    63
    Ik ben er eind januari een kort weekend geweest in een huisje. Op dat moment was heel slecht weer en alles nog dicht. Het park is prima, konden door het bijgelegen bos lopen en klompenvoetbal doen. Was erg leuk om te doen maar dat was het dan ook. Er is wel een groot speelveld voor de kinderen bij de receptie, maar heel levendig vond ik het niet.. Maar dat lag mogelijk ook aan mijn timing en het weer.
    Huisje was prima, goed schoon en redelijk verzorgd. Ik zou er nog wel een weekendje heen gaan, maar voor de zomervakantie vind ik het te saai (maar wij gaan meestal naar 5 sterren campings enzo, dus heb nogal een wensenlijst.)
     
    Roosje35 vindt dit leuk.
  3. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij wonen er om de hoek.

    Grootste voordeel daar vind ik dat het terras gelegen ligt aan de speeltuin, je kunt zelf heerlijk borrelen terwijl de kids zich vermaken. Wij gaan er met mooi weer wel eens heen in het weekend om er wat te eten/drinken. Prijs/kwaliteit van het eten is erg goed (ervaring met lunch en borrelen).

    Nadeel is dat het camping gedeelte aan de andere kant van de weg ligt, jonge kinderen zou ik dus niet zelfstandig naar het centrale deel laten gaan.
     
    Roosje35 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina