Krijg opeens zo ongelooflijk veel trek in een bigmac! Maakt me niet echt niet uit dat hij er niet zo uitziet als op de plaatjes, ik weet dat hij me elke keer weer lekker smaakt! Maar goed, ik ziet hier in the middle of nergenshuizen, dus geen mac in de buurt! Wat heb je me nu toch aangedaan? Marian
Die mcmuffin ziet er aangevreten uit op het plaatje.. maar hij is zoooooooo lekker.. Nog steeds trek..
Soms ziet t er niet uit, maar dit wil niet zeggen dat die andere lekkerder of gezonder of hygiënischer bereidt is.. Geef mij maar n chickenburger trouwens... *kwijl*.
hmmmm dubbele whopper met kaas en dan van die twister frietjes..jammie..........jammer ik heb al gekookt...eten vanavond spagetti
Dat is dus de reden waarom je mij nooit of te nimmer en van m'n lang zal ik leven niét in zo'n fastfood 'restaurants' zal vinden, jakkiebah!
Ik eet al 13 dagen alleen vloeibaar dus ik heb zeker wel trek in zo een fish filet of een broodtje doner..... mijn maag knort enorm ik heb zo een erge honger
Nou, hier ook watertanden! Pech: onze mac heeft de bestelbalie op een verhoging met eerst een trap met zeven treden...kan geen kinderwagen naar boven en tja, om die nou helemaal te gaan sjouwen voor een big mac.....zucht..... Ik ben ooit in de macDonalds"fabriek" geweest waar ze die burgers maken die naar de ketens gaan....ehm, beetje vlees en een heeeeleboel poeder met smaakversterker! Een jodokus van de groep heeft zijn vinger in die poeder gestoken en heeft drie dagen naar hamburger geroken, hahaha.... Owww, maar het is wel lekker!
Iemand wel eens naar de Mac. in Indonesië geweest? Lombok wel te verstaan? Nou dat is erg! Daar doen ze gewoon BRUINE sla op je big mac. Om over de broodje, het vlees of de patat etc. nog maar te zwijgen! Wij hadden het besteld, bekeken en gelijk in de prullenbak gegooid! RANZIG! ale:
Je had één eilandje verder moeten gaan! Bali (Kuta én Sanur!) heeft wel nette mac's! Daar hebben wij gegeten, maar 't smaakt wel iets anders.....
Heb een keer in een museum in Amerika gezien dat de ze broodjes voor de reclame fotos extra bijverven, maar misschien doen ze dat tegenwoordig wel digitaal. Had laatst een McBacon besteld zag er heerlijk uit op het plaatje, toen kreeg ik hem zat er geen bacon op (had hard gezocht) toen kreeg ik een nieuwe (na lang wachten) en later kwam de jongen met de nieuwe en de melding dat er toch echt bacon op de andere zat (iemand had het gevonden!)! Nou die moest je met een loep zoeken dan, het mocht de naam McBacon niet hebben!