Heel fijn die testen van de etos! Gister getest en toch echt een licht streepje te zien, vandaag nogmaals getest met predictor en nu niks te zien! Heel fijn, zo zit je in de wolken en zo donder je weer keihard naar beneden! Nou ik raad iedereen af om een etos test te kopen hoor! ben echt boos nu!
Hé angela24 wat vervelend voor je zeg. Dat is inderdaad niet echt leuk. Misschien moet je eens een andere test proberen? Succes in ieder geval. Liefs, misspuma
nou ik heb ook nog een clear blue digital gekocht maar ik heb nu even geen behoefte meer aan die testen. misschien morgen.
Nou succes meid en ik vind het echt jammer voor je hoor! Is niet leuk als je eerst op een roze/blauwe wolk zit en er dan inderdaad vanaf word gedonderd...om het zo maar te zeggen. Sterke, Liefs, misspuma
Hoi Angela, Ik gebruik die Etos testen ook niet meer. Ze hebben bij mij meerdere malen negatief aangegeven, terwijl ik toch zwanger was. En bij de kassa vertellen dat deze testen net zo betrouwbaar zijn als de duurdere testen.. Ja ja.. Groetjes Mariam
Ik zei het gister al in je andere topic he? Ik vind het heel vervelend voor je... Over een paar dagen maar even met de digital.
Het is toch bekend dat predictor pas laat een positieve test geeft. Ik weet niet wanneer je NOD is maar zolang je niet ongi bent is er hoop.
Nou ik hoop echt voor je dat de predictor-test nu even niet werkte Geef t niet op, zolang de er nog niet zijn is er hoop. Probeer t nog een morgen met de digitale met ochtendurine, wie weet geeft die dan wel weer een positief resultaat. Ik hoop t voor je en zal voor je duimen!! Liefs Angela.
Oh dat lijkt me echt zwaar balen. Eerst positief testen en dan negatief. Ben je idd helemaal in de wolken en dan lig je weer op de grond. Heb in je andere topic gelezen dat je alsnog positief getest hebt en toch zwanger bent; nogmaals gefeliciteerd. Durf straks helemaal niet meer te testen; moet er niet aan denken, eerst positief en dan negatief. Dus ook voor mij geen ETOS :x ; clearblue hoor ik wel goede verhalen over dus als ik zover ben om te testen dan haal ik die maar. Silly