Europrofit Baby Verzorging

Discussie in 'Verzorging' gestart door beebje082011, 20 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebje082011

    beebje082011 Fanatiek lid

    29 jul 2011
    1.400
    253
    83
    #1 beebje082011, 20 jun 2022
    Laatst bewerkt: 20 jun 2022
    Heeft er iemand ervaring met de verzorgingsproducten van Europrofit?
    Bijv. de luiers, doekjes, shampoo en zeepvrije wasgel.

    De eenvoud en prijs van deze producten spreken me aan, aangezien we aan het proberen zijn iets meer op het budget te letten.

    Is het echt prima te gebruiken of heb je er minder goede ervaring mee? En waar kun je het grootste assortiment van deze lijn kopen?

    Dankjewel!
     
  2. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Het is voor mij alweer een tijdje geleden maar ik vond het een prima merk!
    Kocht het altijd bij Kruidvat
     
  3. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.805
    14.144
    113
    Ik vind t niet prettig spul. Ken t ook van maandverband, broeit me iets te veel. Luiers daarvan nooit geprobeerd maar na mn ervaring met t maandverband sla ik die graag over. Doekjes had ik ruzie mee, bleven enorm aan elkaar plakken. (Heb ik wel met meerdere merken, probeer altijd maar 1 pak eerst uit).

    Billendoekjes gebruiken we hier met de tweede zelden. Ik heb wasbare gemaakt van een oude handdoek en een oud shirt van mn man waar dan een gaatje ofzo in zat. Badstof +tricot perfect poetsmaatje. Super simpel te maken met een naaimachine of een lockmachine en veel plezier van. Beetje natspuiten met de plantenspuit en zo klaar, heb je ook geen ladingen doekjes voor nodig.

    (Reden is dat dit nr 2 is en mn oudste had al eens een vol pak zwitsal doekjes te pakken gehad in de nacht en had de grootste lol die stuk voor stuk uit de verpakking te halen. Met als gevolg dat mn man tegen een zwitsal MUUR opliep in de ochtend. Met dat in t achterhoofd, leek t ons niet heel verantwoord die kans te nemen met ook nog een baby in die kamer (die een evt ongelukkig terechtgekomen doekje opvreet))

    Wasbaar luieren zou je kunnen overwegen, en dan een set overnemen van iemand anders. Ik krijg me er nog niet echt toe gezet, ben wel lid van diverse fb groepen maar t duizeld me nog een beetje te veel als ik probeer mee te lezen. Heb wel een set van een oud klasgenoot overgenomen.

    Kruidvat eigen merk wegwerp luier doet t ook prima, tot maat 3 dan, vanaf 3+ vind ik ze erg stinken en dat is echt de luier zelf. Als alternatief werkt die van de AH ook goed en die van de Etos (woezel en pip) zijn ook prima. Pampers is de kleine man geen fan van, irritatie. Dochter had er geen last van.

    Zeepvrije wasgel en shampoo, je gebruikt t eigenlijk zo weinig, zeker met die ukkies is water meer dan voldoende. Om de zoveel tijd een keer een washandje met een druppie zeep, maar zeker niet elk badje kan t huidje niet tegen. Zou daar gewoon een product pakken wat je aanspreekt qua ingredienten en niet zo zeer de prijs.
     
  4. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.476
    3.332
    113
    Hier gebruik ik de billendoekjes, prima doekjes.

    Verder gebruik ik de Kruidvat luiers maat 6 bij zoon al hoop ik dat hij binnenkort zindelijk is want hij kan echt een waterval plassen. Dat hij binnen een half uur vol zit.
     

Deel Deze Pagina