Even benieuwd naar...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Arja, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ik doe Mika zijn bed elke week verschonen en zijn kussensloop om de dag omdat hij enorm veel kwijlt. Hij krijgt elke dag een schone pyama aan. 2x per dag schoon ondergoed en elke dag schone kleding.

groetjes Ylona

2. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Hier ongeveer hetzelfde hoor.

3. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Beddengoed 1x pw
    hydrofieldoek elke dag
    pyjama elke dag
    slaapzak 2x pw
    kleding elke dag, broek soms twee dagen

4. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Bedje 2 x per week, hoeslakentje soms vaker omdat ie dan ondergekwijld is.
    Slaapzak om de dag.
    Pyama iedere dag een schone.
    Kleertjes iedere dag schone.
    Aankleedkussenhoes iedere dag een schone.
    Tutje iedere dag en soms om de dag, ligt eraan waar hij is geweest met zijn tutje.

5. adi

adi Niet meer actief

Even uit nieuwsgierigheid:

Ik lees nu 3x achter elkaar dat jullie elke nacht een nieuwe pyjama aantrekken bij de klene. Is dat vanwege het spugen of zo? Of trekken jullie zelf ook iedere dag een nieuwe pyjama aan?

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik schrik eigenlijk wel wat sommige schrijven. Elke dag een schone pyama, 2 keer per dag schoon ondergoed????

Ik voel me daarbij wel erg vies eigenlijk....
    Hier 1 keer per week het beddengoed van alle 3 de kids of als ze een ongelukje hebben gehad natuurlijk eerder. Elke dag schoon ondergoed, schone sokken en een schone trui of blouse. Broeken gaan hier een dagje extra mee.
    De slaapzak van de jongste om de week en bij elke bedverschoonbeurt krijgen ze een schone pyama. Nu moet ik zeggen dat de pyama ook niet aan gaat naar beneden. We kleden ons altijd meteen aan voordat we naar beneden gaan dus wordt hij ook niet zo snel vies.

7. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Ik vind het gewoon een fijn en fris idee/gevoel als Jayden 's avonds in bad gaat dat hij daarna een schone pyama aan krijgt.
    Ik heb zelf ook nooit 2 dagen hetzelfde aan dus mijn zoontje ook niet.
    Nee hij spuugt niet.

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    Bedje: beddengoed 2x per week

Slaapzak: 1x per week

Pyama: om de dag

Kleertjes: elke dag schone romper, shirt broek: om de dag als die nog schoon is

9. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    ik zal ook wel vies zijn ;)
    ik weet niet precies hoe vaak in de bedjes verschoon; als ik het niet fris vind, dan verschoon ik het. Ik denk 1x per week, hydro van mn dochter natuurlijk vaker.
    Pyama's: mn dochter 2 dagen (ivm evt spugen), mn zoon wel iets langer (tenzij hij veel gezweten heeft, dan vaker). Mn zoon krijgt dagelijks natuurlijk een schoon onderbroekje en hemdje en mn dochter dagelijks schone romper en kleertjes (soms broekje 2 keer). Mn zoon heeft wel eens twee dagen dezelfde kleren aan, hangt er vanaf of hij zichzelf heeft vies gemaakt ;) Na een KDV-dag krijgt hij sowieso schone kleertjes.

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Bedje:2 keer per week
    Slaapzak 1x per week
    Pyjama 2x per week
    Kleren iedere dag schone kleren, behalve een rokje of broek gaat hier weleens 2x aan.

11. Estha

Estha Actief lid

Nov 12, 2008
    487
    4
    18
    Bedje: 1x per week
    Slaapzak: 1x per week
    Pyama: 2x per week
    Kleertjes: elke dag een nieuw rompertje, sokjes en truitje.
    Broekjes/leggings meestal twee dagen.

Je bent niet vies dus :D!

12. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Bedje: 2 keer per week.
    Kussensloopje/hydro: Elke dag eigenlijk, ze is een buikslaper en kwijlt veel.
    Pyama: Vaak elke dag, want is eigenlijk elke dag wel vies. Maar is het nog schoon max 2 x in slapen.
    Kleertjes: Tshirtje, rompertje en sokjes elke dag. Broekje ook vaak elke dag, maar is die nog schoon, 2 dagen.
    Maar dat is ook de max.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,234
    7,280
    113
    Female
    Brabant
    Hoeslaken 2 keer per week ongeveer, dan is het ook wel vies (Lisa is een buikslaper en snottert soms wat).

Laken 1 keer in de 2 weken
    Deken 1 keer per maand (tussendoor wel uitkloppen)
    (laken en deken blijven helemaal schoon omdat Lisa heel netjes stil in bed blijft liggen, in tegenstelling tot Eva destijd ;))
    Slaapzak 2 keer per week
    Pyjama heeft Lisa niet aan, ze slaapt gewoon in haar kleertjes, 's avonds wel een nieuw t-shirt. Broekje is tijdens het slapen uit.

Raam staan altijd op een kier (op alle slaapkamers), 's avonds gaat het rolluik half dicht zodat het niet al te koud wordt.

14. Hester

Hester Niet meer actief

Beddengoed: Eens per week, tenwij vaker nodig is omdat het vies is geworden natuurlijk

Slaapzak: Draagt hij niet

Pyjama: Iedere dag schoon

Kleertjes: Iedere dag

15. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hij krijgt eenmaal per week schoon beddengoed (behalve vannacht: hij trok zijn beker water open, dus het was een kletsnatte bende)

Pyjama krijgt hij schoon als hij vies is (meestal met twee/drie dagen)

Slaapzak krijgt hij elke week een schone van aan

En kleertjes: elke dag een schone romper en shirt en om de dag een schone broek.

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier precies hetzelfde! Behalve de romper, daar doet ie 2 dagen mee (hij gaat om de dag in bad en dan krijgt ie een schone romper aan).

17. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Bed verschonen: 1x per week
    schone pyama: meestal iedere dag nadat hij gedoucht heeft s'avonds, soms om de dag, ligt eraan of ie vies is en of hij er mee naar beneden is geweest(kwijlt erg)
    Slaapzak: 2x of vaker per week.
    Is ook regelmatig nat s'morgens!
    Aankleedkussenhoes: 1 x per week ongeveer ddenk...
    Wij doen ook vaak beneden een schonen luier!

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja is het ook, maar als ik het niet doe lopen we gelijk met rode ogen en snotneuzen rond, dus dan doe je het wel :)

19. suze30

suze30 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    2,188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook,
    1x per week het bedje of zonodig vaker
    2 of 3x per week de pyama
    elke dag schone romper en kleren(vies peukje:D)
    en nu ik jullie zo allemaal lees over de slaapzak, daar dacht ik nooit over na, ik denk 1x in de 2 weken:) of als ze heeft gespogen ofzo...ik zal het vanaf nu maar wekelijks met het verschonen van het bed doen;)

20. superb

superb Fanatiek lid

Jul 20, 2009
    1,120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedje: 1 keer per week
    Slaapzak: 1 keer per week
    Pyjama: 3 keer per week
    Kleertjes: Iedere dag. Soms het broekje om de twee dagen