Meer voeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door YvonneL, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,
    mijn zoontje is vandaag precies 3 maand (4 weken te vroeg geboren dus eigenlijk nog maar 2 maand) en weegt ongeveer 5200 gram. Hij krijgt dagelijks 5x165ml voeding, maar lijkt hier niet meer genoeg aan te hebben. Hij wordt elke ochtend vroeger wakker (vanmorgen was het zelfs 5 uur :( ). Zou ik hem al wat meer voeding mogen geven, bijvoorbeeld 2 van de 5 flessen 200 ml?
    Alvast bedankt voor de reactie.
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    I.p.v. meer voeding zou ik overgaan op 6 voedingen. Dit ook omdat hij wat te vroeg geboren is.

    Ilja
     
  3. Hallo,
    nog bedankt voor de reactie. Ik ben eergister even naar het CB geweest en hetzelfde probleem voorgelegd. Nu zei de wijkverpleegk. dat ik de nutrilon standaard moest gaan mengen met de forte en dat ik dan waarschijnlijk wel op 5 voedingen kon blijven. Nu zijn we daar dus 2 dagen mee bezig maar de forte lijkt geen resultaat te hebben. Hij komt nog steeds om de 2, 2 1/2 uur. En nog een klein puntje is dat ik ook nog nutriton door de flessen heen moet doen, waardoor ik 3 dingen moet mengen door het water en wel even bezig ben om een fles klaar te maken.
    Is er geen makkelijkere oplossing?
     
  4. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zie mijn eerder advies.

    ilja
     

Deel Deze Pagina