Even een vraagje??

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams255, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

wow.. ik ben echt shocked dat sommigen na minder dan een jaar bij elkaar al aan kids willen/wilden beginnen...

doodeng lijkt me dat!

Wij zijn nu 9 jaar samen, en hoewel vanaf het begin knetterverliefd, ben ik altijd zo rationeel geweest dat ik het gevoel had dat je pas echt kan zeggen dat je oud kan worden met elkaar na ongeveer 7 jaar (als je voorbij de legendarische 7-year-itch bent, de sleur intreedt, en je het zelfs dán nog heel leuk kunt hebben met elkaar) Pas vanaf toen kon ik dus echt zeggen: "Ja, met jou kan ik 'veilig' een kind krijgen"

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wij waren zo'n 3 jaar samen toen we besloten hadden voor een kindje te gaan.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    wij zijn nu 7 jaar samen ( waren allebij 16 ) wonen nu 2 jaar samen en zijn vanaf april 09 serieus bezig met kindjes krijgen ( wel ff een pauze ;) )
    ohja 2011 gaan we trouwen

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wij eigenlijk al vanaf het begin
    is heel snel
    maar goed voor ons voelde het goed
    en na 6 maanden was ik zwanger van onze 1e ;)
    okt dit jaar hebben we 9 jaar met elkaar waarvan dan 4 jaar getrouwd ;)

5. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ik was na 5 maanden zwanger.. ( ik kon mijn vriend toen ook pas echt 5 maanden) en we gingen dus net een jaar met elkaar toen onze kleine jongen werd geboren .. het was niet geplant.. maar heel erg welkom... sindsdien zijn we nog steeds samen en ben ik zwanger van de 2de en we zijn dolgelukkig met ons gezinnetje..

xxx

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    mijn ex en ik waren bijna 2 jaar ofzo samen weet niet meer precies hahaha kenden hem voordat we n relatie kregen al n jaartje of 4 :D maar ja ongepland zwanger dus en de rest is geschiedenis :p

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Wij zijn in mei 10 jaar samen. Hij is 38, ik ben 27.
    6 jaar geleden hebben een huis gekocht en zijn gaan samen wonen. (april 2004)
    5 jaar geleden zijn we getrouwd (mei 2005)
    4 jaar geleden besloten voor een kindje te gaan (juni 2006)
    Zwanger in december 2006, onze dochter is in augustus 2007 geboren en in november 2010 hopen wij haar brusje te mogen verwelkomen.

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij waren 8 jaar bij elkaar, woonden 5 jaar daarvan samen, waarvan 2 jaar in ons 2 onder 1 kap koophuis met mooi grote tuin, hebben toen onze droomreis naar Amerika gemaakt... en toen gingen we ervoor :)

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wij waren 6 maanden bij elkaar toen ik zwanger bleek, inmiddels wonen we nu 3 jaar samen en het gaat alleen maar beter (en het ging al geweldig hihi)! Dit jaar gaan we voor een 2de.

Ik geloof niet zo in de 7 jarige kriebels eigenlijk.. Mijn ouders zijn na 23 jaar uit elkaar gegaan..

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Mijn man trok bij mij in toen we 2 weken samen waren, een half jaar later ons huis gekocht en jaar erna gestopt met de pil en ruim een half jaar daarna waren we zwanger. Nu zijn we 3,5 jaar samen.
    Allemaal heel snel gegaan maar als je de ware tegenkomt en t voelt goed waarom dan niet, we wouden allebei erg graag.
    Ohja we zijn tussendoor ook nog getrouwd met zijn drietjes :D

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik wist al vrij snel dat ik kinderen wilde van mijn toen nog vriend. We hebben gewacht tot het stabiel genoeg was. We zijn nu bijna 10 jaar bij elkaar waarvan bijna 6 jaar getrouwd en we hebben nu 1 dochtertje Emma van 9 en een halve maand.

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Toen wij stopten met de pil waren we 5 jaar samen geloof ik :)

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij zijn samen vanaf ons 16e/17e.
    Toen ik 30 was ben ik gestopt met de pil.
    Eerst hadden we nog allerlei andere dingen aan ons hoofd, studeren, werken, reizen, verhuizen etc.

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij waren ongeveer 3 jaar samen toen we getrouwd zijn. Daarna zijn we vrij snel met de pil gestopt, al met al heeft het nog 3 jaar geduurd voor we zwanger raakten.

15. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Even kijken... In oktober 2007 is onze relatie begonnen, maar we kenden elkaar al wel 7 jaar. Hij woonde in een huurflatje en ik had/heb een eigen huis. Vanaf dag 1 is hij eigenlijk niet echt meer naar huis gegaan. In januari 2008 heeft hij zijn flat opgezegd en in juni 2008 zijn we gestopt met de pil. Op 15 oktober 2008 testte ik positief en in juni 2009 ben ik bevallen van onze dochter. Als je er over nadenkt is het allemaal heel snel, maar het was mijn beste keuze ooit! :D

16. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Toen ik 30 was, waren we al 12 jaar bij elkaar. Ik werd toen onverwacht zwanger. Wij hadden nog geen kinderwens. Maar toen de dokter zei dat we een kindje kregen, was dat wel heel leuk.
    Nu zijn we 16 jaar samen en hebben nu 3 kinderen waarvan 2 ongepland.

17. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    We waren 11 jaar samen toen we gingen trouwen (juli 2009). Een maand daarna ben ik gestopt met de pil en vanaf september zijn we er echt voor gegaan. Nu nog afwachten tot het raak is ;)

18. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    maart 1999 hebben we elkaar voor het eerst leren kennen
    maart 2000 samenwonen
    mei 2000 getrouwd
    juli 2001 onze eerst dochter geboren (ongepland zwanger)
    december 2002 onze tweede dochter geboren (gepland)

dit jaar 10 jaar getrouwd en willen dit jaar of volgend jaar graag zwanger worden van een derde :D

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Na een jaar zijn we gestart, omdat we wisten dat het nog wel eens een hele lange weg kon worden. Maar een jaar later was ik al zwanger!

20. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    wij zijn al vrij lang bij elkaar al 12 jaar maar voor 10 jaar is het niet bij ons op gekomen omdat ik met een zaak was begonnen en mijn man afstudeerde en net begon te werken.

wij waren er gewoon niet eerder aan toe , we zijn lang jong gebleven, plus hij is 4 jaar jonger dan mij. maar nu dat we stabiel in het leven staan uitgaan niets aan meer vinden en liever op de bank onder de dekbed een filmpje kijken begonnen we pas aan kinderen te denken.

Deel Deze Pagina