Even een vraagje?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xSNDY19x, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.806
    679
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

ik ben vandaag 37 weken en 5 dagen zwanger, ik heb vorige week 2x in het ziekenhuis gezeten omdat ik al om de 5 minuten weeen had, nu heeft het ziekenhuis toen gezegd nee dat zijn gewoon krampen en voorweeen, mijn baarmoedermond is wel al hellemaal week en ze kreeg er ook al 1 vinger in maar vorige week nog neit tot aan mijn vliezen..

nu heb ik gister controle gehad, de gynaecoloog heeft niet meer aan mijn baarmoedermond gevoelt wat ik overigens wel heel raar vond, maar ze zei wel tegen me je moet maandag weer terug komen maar ik verwacht jou niet terug te zien op de poli maandag..
    Als ik wel maandag nog zwanger zou zijn wou ze kijken om mij in te leiden.

nu is mijn vraag, wat voor redens zijn er om iemand in te leiden? Ik heb bijv. hele erge last van BI en kan snachts in bed TOTAAL niet draaien en slaap daarom snachts ook niet meer.. ook heb ik de hele dag door om de 5 minuten harde buiken ma geen echte weeen helaas.

en mijn tweede vraag is dan ook meteen: moet je bij 5 minuten harde buiken ook al bellen? nee toch?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs, Sandy

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ooh meis als ik jou was wel gewoon bellen ik had dat bij me eerste ook en eenmaal dat ik eindelijk naar het ziekenhuis mocht had ik bijna volledige ontsluiting.. het hoeft niet altijd pijnlijk te zijn hoor.. beter te vaak bellen en controle dan 1 keer te weinig hoor....

alvast heel veel succes!!!

xxx

3. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.806
    679
    113
    Vrouw
    Dankje voor je snelle reactie!

het probleem is mijn vriend neemt het niet serieus die harde buiken en het ziekenhuis al hellemaal niet, als ik nu bel zeggen ze, je hebt al je hele zwangerschap harde buiken dus het hoort bij jou! Pfff. als het voor maandag niet doorgezet heeft ga ik er zowieso wat van zeggen hoor ;O
    Maar ik denk ook dat ik te laks ben om te bellen omdat ik al zovaak gebeld heb en ze me elke keer na huis stuurde weer zonder ons meissie ;(

het probleem is ook ik wil het nu te graag! ;$

4. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Tja ziekenhuizen pfff ik hou er sowieso niet van...
    maar kijk het anders nog even aan en als het echt te pijnlijk wordt gewoon bellen..
    jij bent de enige die het voelt niet je vriend en dat ziekenhuis al helemaal niet... en gewoon zeggen waar het opstaat bij het ziekenhuis hoor..

succes meis

xxx

5. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.806
    679
    113
    Vrouw
    Hmm ja inderdaad je hebt gelijk!
    ik kijk het deze week nog ffies aan!

bedankt he meid!

xx

6. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Mag je anders niet een tijdje aan de CTG liggen? Dan kunnen ze toch zelf checken of je weeën hebt? Wel vreemd dat ze niet meer heeft gekeken of je nog ontsluiting hebt.

7. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.806
    679
    113
    Vrouw
    Ik heb toen ook aan ctg gelegen ma die verpleegster neemt t nooi seieus bijna iedereen heeft klachten over haar.. Maar goed..

Heeft er iemand nog antwoord op vraag 1??

8. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik heb dit precies hetzelfde gehad, ik had dag en nacht (oefen-)weeën, die ook om de vijf minuten kwamen maar niet lang genoeg aanhielden, maar 40 a 45 seconden ipv één minuut.
    Ben ´s nachts nog naar ziekenhuis gegaan en ben toch opgenomen alhoewel het niet echt door wilde zetten, had 1 cm ontsluiting...

De volgende ochtend waren de weeën weer wat afgenomen en er was zelfs een gyn die me naar huis wilde sturen.
    Kort daarop begonnen de weeën weer en braken mijn vliezen, hierop ben ik ingeleid en met het infuus van Oxitocine op bijna maximum bleven de weeën slechts om de vijf minuten komen en hielden ze wederom niet lang genoeg aan, had na negen uur aan het infuus nog steeds maar 1 cm ontsluiting.....keizersnede gehad.

Een heel verhaal, maar wat ik maar zeggen wil is dat niet iedereen forse ontsluitingsweeën krijgt...maar blijft hangen tussen oefenwee en 'echte' wee, goed naar je lichaam luisteren en beter een keer teveel naar het ziekenhuis dan te weinig....
    Succes!!

9. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.806
    679
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!

en inderdaad, bij de een is het pijnlijker en bij de ander niet! Ik zal goed na men lichaam luisteren hahaXD

Deel Deze Pagina