Even een vraagje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Natas123, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas123

    Natas123 Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.137
    63
    48
    Hallo allemaal,
    Ik ben 19 jaar en sinds gister stond even mijn wereld op ze kop. Gister te horen gekregen dat ik een leeg vruchtzakje heb 😔.
    Vandaag echo gehad bij gyn en 3 opties gehoord om het te verwijderen. Ik heb gekozen voor curretage, nu hoor ik morgen wanneer ik de kleine operatie ga.. Waarschijnlijk volgende week.. Nu de vraag is de ingreep heel erg zwaar? En hoelang kan het duren voor dat ik weer in verwachting ben?

    Hoor graag van jullie :(
     
  2. ButterflyNova

    ButterflyNova VIP lid

    31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Jeetje wat verdrietig voor jullie! Over de curretage kan ik je helaas niets vertellen, ik heb gekozen voor Cytotec om het op te wekken.

    De vraag hoelang het kan duren voordat je weer zwanger bent kan ook niemand beantwoorden, je kunt direct daarna in principe weer zwanger zijn (meestal raden artsen wel aan eerst een menstruatie af te wachten) maar het kan ook maanden duren. Die garantie kan helaas niemand je geven.

    Ik ben nu in 1 jaar tijd voor de 3e keer zwanger, we hopen dat dit kindje blijft zitten.

    Veel sterkte en laat je goed opvangen!
     
  3. Natas123

    Natas123 Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.137
    63
    48
    Ik had ook de optie met pillen, maar zag het helemaal niet zitten om deze vaginaal in te brengen en te wachten wanneer dit dat ging gebeuren! Ik ben benieuwd wanneer we weer "kunnen" dit kindje was helemaal ongepland, maar ook al was ik vandaag 7+3 was vooral mijn vriend er heel erg mee bezig met het "vaderschap".. Dus nu wilde (vooral) hij nu echt gepland er voor gaan..
    Zo lief van hem. 😊 maar eerst dit goed gaan verwerken en alles!
     
  4. Natas123

    Natas123 Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.137
    63
    48
    Hoe gingen jullie met het verdriet om?
    Ik weet even niet hoe ik er om mee moet gaa 😭
     
  5. ButterflyNova

    ButterflyNova VIP lid

    31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dat is ook weer voor iedereen anders. Ik heb de tranen toegelaten en heb me twee dagen heel zielig gevoeld. Veel in bed en op de bank gelegen. Daarna werd het koningsdag en ben ik gaan feesten, wilde afleiding en dat heeft wel geholpen.

    Het verdriet kwam daarna elke maand terug als ik ongesteld werd.

    Je moet doen wat goed voelt en als het helpt, praat er over!
     

Deel Deze Pagina