even een vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roosje1201, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1201

    roosje1201 Actief lid

    20 aug 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

    kan het zijn dat je (ik zit nu in week 9) misselijkheid begint af te nemen en je
    borsten dat die ook minder zeer beginnen te doen

    liefs mij
     
  2. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ja hoor,had ik ook
     
  3. fluffy

    fluffy Actief lid

    6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    ja dat kan en dan ben jij waarschijnlijk 1 van de geukige die er niet zo lang last van heeft :)
     
  4. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Las dat ongeveer de helft van de vrouwen weinig of geen klachten die zo typerend zijn voor de eerste maanden. Je hoort bij de gelukkige helft :D
     
  5. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    na de 8 weken ben je al over je toppunt van hcg aanmaak heen geloof ik. Iemand heeft bij ons in de groep indertijd een schemaatje geplaatst. Ik zelf ben ook maar 2 weken misselijk geweest, van week 6 tm 8 idd.. hoor je vrij vaak (gelukkig voor iedereen!)
     
  6. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ik was tot 10 weken strontmisselijk en toen nam het bij mij ook af! (om vervolgens vorige week weer terug te komen hihi)
     
  7. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb ook het idee dat mijn klachtjes (voor zover ik die al had, ik mag niet klagen) sinds een weekje afnemen.
     
  8. Geaaaaaatje

    Geaaaaaatje Bekend lid

    31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Het neemt inderdaad wel eens af, maar ik weet dat het soms ook net zo hard weer terug kan komen. Maar gewoon lekker niet teveel over nadenken. Het hoort erbij...
     
  9. lotte27

    lotte27 Bekend lid

    6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    ik wou dat ik ook zo gelukkig was. Helaas moet ik nog regelmatig naar de wc lopen. ben wel iets minder moe.
     
  10. Anique

    Anique Niet meer actief

    Natuurlijk kan dat.. ik hoor van iedereen zulke verschillende verhalen over zwangerschappen. Maar het kan ook zijn dat die misselijkheid straks weer terugkomt, ik ben de eerste maanden enorm misselijk geweest ook veel overgegeven enzo, en daar ook medicijnen tegen gekregen, maar daar had ik ook weleens een paar dagen tussen zitten dat ik opeens nergens last van had. Maar hoop voor jou dat het lekker wegblijft [-o< Heerlijk! :p
     
  11. sweetgirl86

    10 mrt 2008
    6
    0
    0
    Ik heb eigenlijk een aantal vragen. Ik ben nu al zo een 4 á 5 weken zwanger en ik heb nog steeds geen grotere tepels en ik geef ook helemaal niet over is dat normaal? En verder wil ik weten of jullie alle aanstaande moeders werken en of dat gevaarlijk is.

    Ik wacht jullie antwoorden tegenmoet alvast bedankt allemaal.

    Groetjes Monica
     
  12. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Nee hoor..

    Tepels: begonnen bij mij pas bij week.. uhhmm 18 ofzo?

    Misselijkheid: verschilt echt per persoon, ik werd pas misselijk bij week 6 en er zijn vrouwen, die helemaal nooit misselijk zijn!

    Werk: Ik heb gewerkt tot week 23, zit door omstandigheden thuis. Maar gevaar? Ligt er denk ik ook aan wat voor werk je doet.
     
  13. Sharon20

    Sharon20 Fanatiek lid

    19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ook ik was misselijk vanaf week 6, ook toen ben ik er pas achtergekomen dat ik zwanger was (onreg. cyclus)
    nu ben ik 8 weken en een 4 dagen en het lijkt wel of de misselijkheid afneemt. dit vind ik natuurlijk helemaal niet erg :)

    qua werk: ik werk in een supermarkt, parttime kassiere en andere helft in de winkel.

    dit werk is niet echt zwaar (buiten de melk en waspoeder enzo) deze dingen probeer ik dan ook te vermijden. maar volgens de dokter voel je het vanzelf wel wanneer het echt te zwaar is..

    ik probeer zolang mogelijk te blijven werken. op mijn werk zijn ze bereid naar het einde toe mij terug een parttime contract te geven (24u) dit is opzich wel lekker.... maar ik kijk wel hoelang ik het volhoud :D
     
  14. sweetgirl86

    10 mrt 2008
    6
    0
    0
    Bedankt Wendy voor je antwoord en wat voor een werk deed je dan als ik dat mag vragen.

    Groetjes Monica
     
  15. sweetgirl86

    10 mrt 2008
    6
    0
    0
    Hoi Sharon20

    Bedankt voor je antwoord ik heb zelf afwashulp gedaan was echt te zwaar voor me en maandag begin ik als kamermeisje ik hoop dat dat niet te zwaar is maar ja ik zie het wel.

    Groetjes Monica
     
  16. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ik ben nog steeds rij instructeur (maar daarom zit ik niet thuis hoor)
     

Deel Deze Pagina