Deepfreeze, wat voor last kreeg je dan bij je hechting? overigens vind ik het hiet niet zo mooi gehecht, maarja eigelijk intresseert het me niet zo, aangezien ik toch nooit meer in een (blote) bikini ga lopen Ninja, 5 dagen? Waarom zo lang? Triskele, bedankt voor de link! Daar heb ik wat aan. Ik heb net ff flinkeen potje zitten janken, mijn man stond tedouchen en me zoontje was helemaal overstuur in bed, huilen, krijsen en ikkon hem niet pakken, niet optillen en troosten, mijn hart brak Waarom mag je eigenlijk geen autorijden?
Bij mij was het helemaal niet gehecht, dichtgedrukt en een plakker er op haha Bij mij zie je niets meer van de sneetjes!
Ik ben 1 dec geopereeerd, 4 sneetjes, en niet gehecht. een week of 2 niet getild een week of 6 de hond niet uitgelaten(duitse herder) verder heb ik wel wat napijn gehad en als ik veel doe of zwaar til voel ik het nog wel eens in mijn zij/rug. Ben wel enorm blij dat dat ding eruti is, mennnnn wat ben ik ervan opgeknapt
Omdat als er wat gebeurd je niet goed kan reageren omdat je dan je wond open kan trekken (net zoals bij tillen e.d.)
Die in mijn navel is ook raar geheeld. Scheef tegen elkaar. Maar met de striea was ik al ver van bikini-materiaal.. Dat ene litteken is geknapt, net zoals bij striea, maar nog een laagje dieper. Als ik iets deed wat zwaar was, of een specifieke richting op (bij fietsen soms), kreeg pijnlijke steken op die plek. was simpel op te lossen door mijn hand over de plek te leggen. Dat gaat alleen niet als je iemand optilt. Die in mijn navel deed ook gek, toen mijn navel ondieper werd, maar dat was meer jeuk..
Bij jullie niet gehecht? Vaag haha maar wel beter dat je er niets meer van zie Pff wat doet die schouder nog zeer zeg, me buik voelt beurs, lang leve de pijnstillers Die bij mijn navel is indd ook wat scheef, ach ik mag niet klagen, kan eindelijk alles weer eten wat ik wil. Patatje van de bram is er lekker zonder pijn ingegaan
bij mij hebben ze het ook niet gehecht, had hechtpleisters. wondjes zijn niet mooi geheeld, maar ik was natuurlijk ook 5 maanden zwanger toen ik geopereerd werd.
ik was ook 5 maanden zwanger toen ik werd geopereerd. heb boven mijn navel ook een litteken van 5 cm. overigens heb ik na de operatie nooit meer ergens last van gehad. kan ook nog gewoon alles eten enzo.
Is dat niet eng dat als je 5 maanden zwanger ben, je geopereerd word? Ze gaan toch je buik in.. Mijn buik is nu aardig geel/groen/blauw aan het worden. Die rot schouder blijft zeer doen, dat gas moet er onderhand wel uit zijn dacht ik
Die schouder is bij mij een zwak punt gebleven. Als ik nu buikpijn heb, trekt het soms ook door daarheen.. Zit allemaal met elkaar in verbinding, en meestal valt het wel mee. Maar het kan zijn dat het gewoon nog gevoelig is in je buik, en die zenuw die daar langs loopt overprikkelt is?
Inderdaad.. Het blijft een verbetering.. En je bent nog maar net onder het mes vandaan, dus het wordt vast nog beter!
Ik vond het vreselijk eng om geopereerd te worden. Je bent volledig de controle kwijt en legt het leven van je kindje in iemand anders zijn handen. Om mijzelf heb ik mij geen moment zorgen gemaakt. Maar wel om mijn dochter. Met tranen biggelend over mijn wangen was het laatste wat ik zei: Zorg alsjeblieft goed voor mijn kindje. en toen ging het lichtje uit. Bij het wakker worden vroeg ik als eerste om mijn dochter. En toen was er een paniek moment: Ze konden haar hartje niet vinden. Ik heb de hele uitslaapkamer bij elkaar geschreeuwd gehuild en gegild.Hoe ze ook zochten ze vonden het niet. Na een minuut of 5 kwam er een oudere meer ervaren verpleegkundige bij. Die heeft iedereen rond mijn bed weggestuurd. Kwam rustig bij mij zitten en zij vond het hartje gelukkig wel.De opluchting was bij haar en bij de gezichten van de anderen af te lezen.Huilend heb ik mij terug laten zakken op het kussen.Kreeg een spuit morfine want ik was natuurlijk tekeer gegaan als een dolle. En ben weer in slaap gevallen. Van de plek waar de galblaas was verwijderd heb ik best een poosje last gehad. Toen ik tegen de gyn zei dat ik best wat last had moest hij lachen. Al zie je aan de buitenkant niet veel aan de binnenkant zit gewoon een groot gat hoor. Zei hij. Maar ondanks de vreselijke minuten net voor en na de operatie ben ik blij dat dat ding eruit is. Ik heb er in ieder geval geen last meer van.
Dat had mij verhaal kunnen zijn over die alvleesklier! Alleen was het hier helaas allemaal erger Maar goed nu inmiddels 1 jaar geleden dat galblaas eruit is en ben super blij! Soms heb ik nog wel eens stom gevoel in me buik maar dat is zelde! Succes woensdag!
ja ik denk dat veel mensen vergeten (vooral bij een kijkoperatie met kleine gaatjes) dat je een enorm gat van binnen hebt en dat er gewoon een ORGAAN! is weggehaald, geen peanuts dus zeker iets waar je voorzichtig mee moet zijn.
Shanandoah, wat vreselijk!!! Mijn hart ging tekeer toen ik het las, wat moeten die minuten erg zijn geweest! Gelukkig is je dochter gezond de wereld op gekomen. Stef, Afgelopen woensdag ben ik geopereerd dus dat gekke ding is er gelukkig al uit Triskele, ja dat denkik ook, aangezien mijn cheffin vorige week ook al zei: beter dat je woensdag word geopereerd want de dag erna (hemelvaart) ben je vrij, vrijdag ben je sowieso vrij en dan heb je het weekend. Dus je hebt 4 dagen om bij te komen en het kost je maar 1 dag (ziekmelding) Zij verwacht dus dat ik er morgen weer ben Nou nee.. Ik kan niet eens me kind optillen!
Haha ja eigelijk wel he! Ik ga lekker een paar dagen rust nemen, kleine gaat gewoon zoals altijd naar opa en oma zodat ik echt herstel tijd voor mezelf heb.
Hoe gaat het nu met jou Engeltje? Nergens geen last meer van? Ik ben vorige week dinsdag geopereerd, kijkoperatie was gelukkig wel gelukt! Woensdagochtend mocht ik weer naar huis maar donderdag weer even tijdelijk opgenomen geweest omdat mn zuurstof teveel daalde en toen ze keken naar mijn bloed dachten ze aan een longembolie, dus na een CT scan, longfoto e.d. weer naar huis met sterkere pijnstillers e.d. Nu is die pijn wel onder controle en kan weer aardig ademen maar ik kan nog niets eten, zelfs met droge crackers zit ik 12 keer per dag op de wc en heb ik uren krampen in mn buik (galzuurdiaree noemen ze het) en donderdag mag ik op extra controle komen in het ziekenhuis want dit was volgens hun niet normaal ik zou normaal moeten kunnen eten (geen vette friet ofzo maar normaal wel) ik vroeg me af in hoeverre de dames hier daar last van hadden/hebben en hoelang het duurde? Ik moet er wel bij vermelden dat ik al PDS had en ook heel veel last had van hetzelfde gevolg na een galsteenaanval. hahah mijn stenen waren trouwens beschamend klein! ik zag ze en moest eigenlijk lachen dat je daar zo'n last van kon hebben, de dokter dacht dat ik er al veel verloren was met de aanvallen want op de eerste echo zaten er veel meer.