Even iets kwijt

Discussie in 'Over deze site' gestart door Phoebe, 10 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik wil toch even nog iets kwijt.. dit is niet bedoelt om een rel te starten of wat dan ook hoop dus ook dat dit niet zal gebeuren in dit topic.
    Maar aangezien er topics gesloten zijn kan ik er niet onder reageren en moet het even zo..

    Ik snap dat @Beheer bepaalde dingen heeft opgeschoond en verwijderd heeft. Maar in het topic donorschap is zo ontzettend veel weg gehaald dit vind ik best kwalijk en kwetsend! Als er aan het eind van het topic wat weg gehaald zou worden had ik nog enigzins kunnen begrijpen. Maar in dat topic zijn persoonlijke situaties en verhalen weg gehaald. Ik had er zelf bijvoorbeeld neer gezet waarom ik zo'n gedeelte mis en wat voor mij de reden is op bepaalde plekken niet te schrijven. In dit bericht stond niets verkeerds of vijandig of wat dan ook. Zo zijn er meerdere normale reacties met verhalen weg gehaald ik vraag me af waarom dit gedaan is en vind dit nogmaals best kwetsend overkomen.

    Nog even voor de duidelijkheid dit is niet bedoelt als rel of nieuwe discussie maar omdat ik me oprecht af vraag waarom de normale reacties uit dat topic ook gewist zijn
    ( de reacties die uiteindelijk geplaatst werden kan ik nog wel snappen waarom die gewist zijn )
     
    Lisa280887, Soturi en Djoess vinden dit leuk.
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Beste lerana,

    We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als berichten met persoonlijke situaties en verhalen worden verwijderd. Er waren zo verschrikkelijk veel berichten en onderwerpen die we wilden nalopen dat er geen tijd was om alles door te nemen. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om iemand te kwetsen met het opschonen van de onderwerpen.

    Maar je kan je verhaal, als het goed is, straks in het nieuwe forumonderdeel over donorschap plaatsen. Mocht er nog behoefte zijn aan dit nieuwe forumonderdeel. En als je niet meer weet wat je had geschreven, kunnen wij het betreffende bericht er wel bij pakken.
     
    paula1984 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina