Even is shock.. hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Candyflower, 25 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candyflower

    25 feb 2021
    5
    3
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal!

    9 jaar geleden ook actief geweest op het forum tijdens mijn zwangerschap van mijn nu alweer 9 jarige dochter. Ondertussen helaas niet meer samen met haar papa maar nog wel een fijne verstandhouding. Zeven maanden een relatie met mijn hele lieve vriend (allebei nog een eigen huisje) en vanmiddag ivm hele pijnlijke borsten en uitblijven van mijn menstruatie toch maar een test gedaan.. ben ik gewoon weer zwanger.. ik ben even helemaal van de kaart...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Evelinetje en Eliana01 vinden dit leuk.
  2. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.294
    925
    113
    Vrouw
    Och ik kan me voorstellen dat je daar van schrikt. Hoe reageerde je vriend?
     
  3. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Wow, wat een duidelijke... Kan me voorstellen dat je even helemaal van de kaart bent. Even rustig in en uit ademen...

    Wat zei je vriend ervan?
     
  4. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Daar is geen twijfel over mogelijk!! Hoe sta je erin? Behalve in schock uiteraard! heb je het al aan je vriend verteld?
     
  5. Candyflower

    25 feb 2021
    5
    3
    3
    Vrouw
    Jaa ik heb het hem gelijk verteld. Door de telefoon. Vanmiddag gaan we er even face to face over praten. We zijn allebei onwijs beduusd ervan..
     
  6. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Ik snap het.... Nou, ik hoop dat jullie er samen dadelijk toch stiekem blij mee zijn. Weet ook niet zo goed of een felicitatie op zijn plaats is:|
     
  7. Candyflower

    25 feb 2021
    5
    3
    3
    Vrouw
    Het zat gewoon totaal niet in de planning. Maar gezien mijn verleden om zwanger te worden is dit toch wel echt heel bijzonder en eigenlijk ben ik er stiekem heel erg blij mee. Als we er samen voor willen gaan dan moeten er nog wel heel veel praktische zaken geregeld gaan worden. Ben ook al 42.. dat maakt dat ik me ook zorgen maak over of ik niet te oud ben.. Maar je hoort tegenwoordig zoveel vrouwen van boven de 40 die een kindje krijgen..
     
  8. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Als je stiekem blij ben, ga ik je gewoon alsnog feliciteren. Dus: GEFELICITEERD!!! Praktische zaken gaan jullie ongetwijfeld uitkomen! Succes vanmiddag, en als jij er blij mee ben: durf er dan ook van te genieten!!

    PS: Mijn oom (56) en tante (46) zijn vorig jaar onverwacht ouders geworden van een prachtige dochter. En ze genieten er volop van!
     
  9. Candyflower

    25 feb 2021
    5
    3
    3
    Vrouw
    Dank je wel voor je lieve reactie! Doet me goed
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  10. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu? Na het gesprek met je vriend en het laten bezinken van het nieuws?
     
  11. Evelinetje

    27 mrt 2021
    95
    82
    18
    Vrouw
    Haha die schok herken ik wel! Maar wat een enorm cadeautje :o:. Hopelijk kan jullie schok snel plaats maken voor vreugde. Welkom hier (ik ook nieuw hoor, zie banner ;)).
     

Deel Deze Pagina