Even klagen hoor

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ashleyrachel, 11 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Man man man, wat was ik alweer vergeten hoe irritant k*t dat wacht bankje was.
    Afgelopen woensdag 8-7 de 1e iui gehad voor een brusje.
    Maandag avond 6-7 23:00 pregnyl gezet.
    We kunnen dus niet eerder testen dan 21-7 omdat we dan pas 14 dagen na de iui zitten.

    gevolg dan zitten we in Mallorca dus de tampons en zw test liggen beide in de koffer. Hoe dubbel... o_O

    Nog meer dames die rond die datum mogen testen ?
     
  2. rachel93

    rachel93 Actief lid

    12 jan 2016
    199
    76
    28
    Goedemorgen Ashley!

    Zeker herkenbaar! Volgens mij volgen we aardig hetzelfde pad haha. 15-11-2018 is onze dochter geboren via IUI in de 4 ronde. En nu 3 juli weer de 1e inseminatie gehad en mag ik 18 juli testen. Ik was ook even vergeten hoe vervelend het wachten is! En door de pregnyl gewoon niet op je lichaam kan vertrouwen. Spannend! En een fijne vakantie alvast.
     
  3. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Huh? Ik dacht dat @rachel93 ook @Ashleyrachel was, maar dat je per ongeluk een oud account had geactiveerd of zo. Bizar hoe erg jullie verhalen op elkaar lijken, tot in de kleinste details! Zijn jullie dochters ook op dezelfde dag geboren? :roflmao:

    @Ashleyrachel Maar meis, bij jou ging het uiteindelijk toch supersnel met iui, herinner ik me dat goed? Was de eerste iui niet meteen al raak? Dat geeft de burger ontzettend veel moed, toch?! Nee, dat wachtbankje is niet leuk, maar hou alsjeblieft hoop dat het deze keer minder lang gaat duren nu jullie meteen starten met iui. Dat is toch anders dan tot in den treure zelf thuis proberen zonder succes. Hou in gedachten waar je het allemaal voor doet!

    Also, welkom terug :D Ik zit inmiddels alweer een jaar op het wachtbankje voor een tweede, kom er gezellig bij! :roflmao: Hopelijk voor jou een minder lange weg voor baby twee! Knuffel! En een fijne vakantie :D
     
  4. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Oooh ook dus spanned weer voor jou! Hopelijk een positieve test de 18e
     
  5. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    haha nee 2 verschillende dames dus :)

    ja na al die ellende met de ovulatie inductie, waren we bij de 2e iui wat officieel de eerste iui was eindelijk zwanger. De 1e iui was toen een cancel.
    Wat leuk dat je ook weer voor een kindje gaat!!! Alleen wat rot dat het al weer zo lang duurt.

    hopelijk duurt het niet te lang meer.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina