Even klagen...!

Discussie in 'Corona forum' gestart door Poolvos, 15 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Deze week bij de tandarts moest ik eerst met peroxide spoelen. Man ook, alleen de kinderen hoefde dat niet.
     
  2. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.468
    2.157
    113
    O ja, dat moest ik laatst ook toen ik naar de mondhygiëniste moest. Net of je een zwembad in je mond hebt :confused:
    Dat hoefde dochter bij de ortho beide keren niet.
     
  3. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.191
    4.337
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Herkenbaar! Hier gaat het bij de ortho ook zo. Mijn dochter is 8, heeft ass en moest dus in haar eentje naar binnen. Ik zag Nog net dat de ortho een mondkapje én een face-shield droeg. Echt alle ingrediënten voor een drama. Heel verdrietig was dat...
     
  4. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.113
    15.623
    113
    Vrouw
    Je hoeft u niet te verdedigen want de vraag wat je in de action koopt is totaal niet van belang. Mensen moeten zich in eender welke winkel aan de regels houden.
     
    Lynx, spruitjes en Syane vinden dit leuk.
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Mijn zoon heeft ook ass, daarbij had ik het niet aangedurfd. Denk dat ik die niet eens naar binnen had gekregen.
     
  6. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.156
    113
    Wij mogen met t hele gezin binnenkort voor controle. Denk dat dat geen succes wordt als ze mn 3 jarige alleen willen hebben. Neem zelf wel mn masker mee en dan hou ik die op mn giechel als ik die kant op moet. Ze ligt tenslotte toch in een deuk om mij en een masker. Hou ik haar en dr vingervlugge handjes wel ff bij me. Tis toch maar een check.

    Voor kinderen die naar de orthodontist moeten en met 8 al alleen...jemig.

    Geef ff van te voren een beeld wat ze te wachten staat ofzo, foto voor/foto na, rara wie is t ofzo. Kan je zo op een tv laten afspelen. Maakt t allicht iets luchtiger voor ze, ik vind t nogal wat.

    Nou ben ik al geen tandarts fan, maar tis net alsof de ME in volle uitrusting je een prent uitdeelt ipv de agent. Snap best dat jonge kinderen daar redelijk de zenuwen van krijgen.
     
  7. autumn86

    autumn86 Bekend lid

    3 sep 2014
    769
    530
    93
    Schop voor dit topic.
    Ik word gek van die idioten. Vandaag in de stad, wij staan in de lift man, kinderen buggy, al zo ongeveer al sardientjes. Lift stop op de eerste verdieping. Vraagt een vrouw met koffer of ze mee mag met de lift.
    Wat denk je zelf, iets van 1,5 meter afstand.
    Ook al was er geen corona, dan hoef ik echt niet tegen een vreemde aangedrukt te staan.

    Dus ik zeg, nee mevrouw we kunnen dan geen 1,5 meter afstand houden, lift gaat dicht, begint ze te zeuren dat ze niet mee mocht.
     
    HappyRabbits en Butchke vinden dit leuk.
  8. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.113
    15.623
    113
    Vrouw
    Wij gingen deze middag iets drinken ergens.
    Open toog en open keuken.
    Ijsblokjes grabbelden ze met de hand en tijdens het koken zat 1 van de koks restjes te eten (dus met zen hand tegen zen mond) en dan verder werken. Ik had het ijs grabbelen vooraf gezien, dus vermeld dat wij liever geen ijs hadden en toch eventjes iets van gezegd
    Die hoorde het donderen in keulen en begreep het probleem niet .
    Als ze achter de toog bleef staan zou je nog kunnen zeggen oké, maar ze hielp overal en liep overal en kwam overal aan.
    Die kon daar dus niet mee lachen dat ik daar wt van zei.
     
    autumn86 vindt dit leuk.
  9. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.156
    113
    Aangezien de zaterdaglunchtijd geen succes was, denk vrijdag ochtend 10:00 lidl, moet wel te doen zijn. Expliciet niet maandag, woensdag of donderdag ivm acties die ingaan en de woensdag vrije dag ouders (conitnuerooster is hier nog niet zo lang). 4 kassa's open, rij tot halverwege de winkel...Voor mezelf had ik ff overgeslagen, moest alleen nu spullen hebben voor mn ouders.

    Ik ga op zoek naar een ander tijdslot/dag...Buiten corona tijd had ik ook overgeslagen, t was net plundra...

    Wat me er aan doet denken dat we een ander matras bij Ikea moeten halen voor dochter (veren zijn duidelijk voelbaar, ze ligt nu op mijn matras).
     
  10. autumn86

    autumn86 Bekend lid

    3 sep 2014
    769
    530
    93
    Ik ga meestal rond 18.30-19 uur naar de winkel of op zondag. Bijna altijd is het rustig. Enige nadeel is dat er regelmatig geen brood is. Neem daarom extra brood mee als het er wel een keer is.
    Kom bij sommige supermarkten niet meer, omdat het te druk is en mensen zich niet kunnen gedragen.
     
  11. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Mijn dochter is 10 en heb gewoon gevraagd of ik mee naar binnen mocht, omdat ze het erg spannend vond. Was geen probleem.
     
  12. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.583
    1.204
    113
    randstad
    Vrijdags is het hier ook druk. Ik ga vaak in de avonden als ik rustig wil winkelen
     
  13. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.900
    7.617
    113
    Ik bestel het brood op de bakkerij afdeling van de supermarkt, leggen ze het apart voor je. In de ochtend bellen, heb je in de avond nog brood.
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  14. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.113
    15.623
    113
    Vrouw
    Ik ga rond de middag (etenstijd) naar de winkel. Tegen sluiting aan is het hier hopeloos want dan is veel lekkers (aardbeien enzo) op'
     
  15. jojo85

    jojo85 Fanatiek lid

    14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Het wordt toch wel bijzonder dat je alles bij duurdere winkels zou moeten halen omdat andere mensen zich niet gedragen.
    Mocht je bezoek aan de action nog niet helemaal hebben afgeschreven: er zijn ook daar rustigere momenten. Ik ga nooit op zaterdag bijvoorbeeld en kijk even hoe het daar is. Is het net wat drukker dan ga ik eerst even naar een andere winkel. Is t echt heel druk dan ga ik een andere keer. De paar keer dat ik nu in de Action ben geweest was het er rustiger dan normaal in de supermarkt. Ik kijk zelf wel welk gangpad ik inloop. Staan ergens al een aantal mensen dan doe ik dat pad later.
    Ik vind het echt prima te doen hoor. Zeker als je het vergelijkt met alles wat nu gewoon alweer mag.
     
  16. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Ja klopt. De tweede ervaring ging beter. Overigens zonder kind. Dat gaat beter ;)
     
  17. Mercurius

    Mercurius Actief lid

    23 jun 2020
    208
    88
    28
    Vrouw
    Ik ben ook helemaal klaar met de corona maatregelen. Ik werk in een winkel en het is zo lastig en haast onmogelijk om overal rekening mee te houden. Onderling met collega's ook heel lastig. En dan hebben we het nog niet eens gehad over alle klagende klanten dagen lang. De een vind de maatregelen te streng, de ander vind weer dat we overal nog strenger op moeten letten. We doen echt hard ons best, maar je kan het nooit goed doen. Daar word je dan af en toe wel even heel erg moe van...

    En de platen bij de kassa's... Heel fijn dat mensen niet in je gezicht kunnen ademen/hoesten/niezen, maar ik versta niemand dus moet telkens 3 keer vragen welk pakje sigaretten de klant wil :roflmao:
     
  18. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.513
    882
    113
    Ik ben er ook klaar mee,al snap ik sommige dingen heel goed en sommige totaal niet.
    Werk in de zorg en ben wel toe aan "normaal" werken zonder alle toeters en bellen en regeltjes.

    Normaal bij mijn ouders en oma op bezoek, knuffelen etc

    En o wat baal ik dat ik niet op vakantie kan zoals gepland. Tuurlijk we zijn gezond etc maar wat keken we er naar uit. En met dat herfstweer nu versterkt dat alleen maar.
     
  19. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.831
    25.927
    113
    Vrouw
    Deels waar.
    Maar er blijven natuurlijk vrienden en familieleden jarig worden. Ga je die teleurstellen?
    En het optreden van je dochter met haar muziekschool?
    En de voetbalwedstrijd van je zoon?

    En nog de verplichte afspraken met dokters, tandartsen, kappers, pedicure etc.
    En je gezin wil ook een keer een weekendje weg of naar een dierentuin of pretpark.
    En je wil een keer met je lief samen uit eten misschien.
    En dan vraagt een fsmilielid/vriend om te helpen verhuizen. Gevolgd door een house warming.

    En voor je het weet zit de agenda alweer vol.

    Ik heb de rust de afgelopen periode ook als heel fijn ervaren. Maar was ook heel blij toen eindelijk het traject voor jongste zoon weer opgestart kon worden.
    Gevolg: 2 afspraken buitenshuis plus diagnose gesprek online.

    We hebben wel samen besloten de agenda goed in de gaten te houden. En bewust vrije dagen te plannen. Maar er zijn veel moetjes.
     
  20. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.831
    25.927
    113
    Vrouw
    Die zijn verschrikkelijk idd. Ik moet me elke keer weer bedwingen om dat niet mijn hoofd onderdoor te steken om dat ik de caissière niet versta :roflmao:
     
    Mercurius vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina