Ik word helemaal onzeker van m'n, naar mijn mening, onduidelijke kaartje. De IUI was afgelopen maandag 21/9, Pregnyl was om 20:00u op 19/9 ('s middags had ik zelf al een smiley op de ovulatietest). Maar m'n temperatuurkaartje is een rommeltje FF heeft ook nog geen ovulatie kunnen bespeuren, wat raar is aangezien de Pregnyl dat toch zou moeten regelen. Daar komt ook nog bij dat ik Utrogestan gebruik, dus m'n temperatuur zou echt hoger moeten zijn De katheter ging er heel moeilijk in, waarna ik twee dagen gebloed heb. Nu heb ik het gevoel dat, dat de IUI verpest heeft. Door het weekend heb ik maar één follikelmeting gehad en kreeg ik alleen maar de instructie Pregnyl op 19/9, dus het zou ook kunnen dat de follikel voor de Pregnyl toch niet goed genoeg was :x Kan iemand hier iets uit opmaken? Voel me teleurgesteld
Je eisprong was op 21-22 september. De dip van vandaag komt door het gele lichaam wat progesteron gaat aanmaken. Je temp zal dus morgen weer naar minimaal 36.9-37.0 moeten gaan. Hoe groot was het eitje tijdens de laatste echocontrole en wanneer was die controle?? ps. als het goed is zegt Fertility Friend dat je zelf je eisprong moet invoeren omdat je dus Pregnyl hebt gespoten. Je kan hem zelf invoeren door onder je kaartje bij "Override" de eisprong op dag 21 te zetten en dan bij coverline de temp 36.7 in te vullen (gemiddelde waarde voor eisprong).
Wat RoGiJuLi zegt. Bij gebruik van hormonen/Pregnyl dien je zelf je eisprong in te voeren. Dat werkt dus iets anders dan bij het gewone temperaturen zonder MMM.
Bedankt voor de reacties en tips!! Ik heb een override gedaan. Maar dan nog vind ik het een rommelig temperatuurkaartje Vorige cyclus waren de fases juist zo mooi te zien Valt me tegen. Nee, de IUI katheter waarmee het bewerkte zaad word ingebracht