Even mijn verhaal kwijt, 5 weken zwanger, maar...

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nonie, 5 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonie

    Nonie Bekend lid

    28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Hoi allemaal! Het is jaren geleden dat ik hier geweest ben, maar ik moet even mijn verhaal kwijt en ik wist geen betere plek dan hier;)
    Wij hebben 2 ivf kindjes van inmiddels 5 en 2. Mijn eileiders zijn verkleefd waardoor een natuurlijke zwangerschap uitgesloten was. afgelopen week had ik ‘s nachts ineens enorme buikpijn, zo erg dat ik misselijk werd en moest overgeven. Dag erop ging het eigenlijk weer helemaal goed, maar ‘s avonds kwam de pijn terug. Ik bedacht ineens zomaar om een test te doen, waarom weet ik niet want ik heb deze klachten nooit eerder gehad, ook niet toen ik zwanger was. De enige test die ik nog had was al een jaar over datum, maar hij werd meteen positief. Ik liep meteen naar mijn man en we waren beide verbijsterd. Dit kon toch niet? Ik zou nu 5 weken zwanger moeten zijn.
    Die nacht werd mijn buikpijn echter zo erg dat ik uiteindelijk met de ambulance ben afgevoerd.
    met een echo is gekeken wat er aan de hand was; een cyste in een eileider en er zat een vruchtzakje in de baarmoeder, maar met een vreemde vorm, dus de verwachting was dat dat niet zou blijven zitten. Ik moest blijven voor een kijkoperatie waarbij ze waarschijnlijk de eileider zouden verwijderen. Maar overdag verdwenen alle klachten weer en ik mocht toch weer naar huis.
    morgen moet ik terug voor een bloedtest om de hcg-spiegel te monitoren.
    Ik ben nog steeds flabbergasted, ik snap er niets van! Ik hou er goed rekening mee dat dit dus niet levensvatbaar is, maar ik ben ook wel heel erg benieuwd of anderen ervaringen hebben met zo’n vroege echo van 5 weken en hoe dat is ontwikkeld..
    bedankt voor het lezen en dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan!
     
  2. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een verhaal! En zo'n spannende tijd nu! Hoe gaat het nu met je?
    Hebben ze na het 'verdwijnen' van de klachten nog een echo gemaakt om te kijken hoe de cyste ervoor staat?

    Ik heb wel een echo gehad met 5 weken, en toen was er inderdaad enkel een vruchtzak te zien, nog geen vruchtje. De gyn heeft toen echter niets gezegd over een vreemde vorm, dus daar heb ik dan weer geen ervaring mee.

    Hoor je vandaag de uitslag van je hcg test? Ben benieuwd voor je!
     
  3. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het?
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Volgens haar berichtengeschiedenis een bbz helaas
     
  5. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    Oh thanks, had even verder moeten gluren.
     

Deel Deze Pagina