Even mn hart luchen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Xonie, 11 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xonie

    Xonie Lid

    24 feb 2015
    77
    28
    18
    Hi dames,

    7 maart was de eerste dag van mn laatste menstruatie.
    Na de bevalling van ons eerste kindje is de menstruatie met moeite op gang gekomen.
    De eerste maand zaten er 37 dagen tussen, toen 34 en daarna 32.
    Ik zou uitgerekend ongeveer 8 april mn menstruatie moeten krijgen.

    Vorige week dinsdag was ik erg misselijk, veel moe veel last van kwaaltjes en wat buikkrampen.
    Donderdag ochtend 4 april kreeg ik wat bruin bloedverlies, donderdag avond was het weg wel bleven de buikkrampen!
    Vrijdag eigenlijk het zelfde als donderdag. Zaterdag ochtend weer dit maal een klein beetje roze bloedverlies met wat oud bloed, maar toch even een test gedaan en tot mijn verbazing een hele lichte positieve test. (Met middag urine)
    Zondag ochtend ook nog even een test gedaan en was het streepje wel wat duidelijker.
    In de avond wat bloedverlies, een beetje roze met oud bloed en nog steeds buikpijn.
    Ook had ik wat jeuk van onder dus maandag naar de huisarts en Canesten meegekregen.
    Hier al wel eerder wat rood/roze afscheiding van gehad en wat buikpijn.

    Maandag avond begonnen hiermee. Dinsdag ochtend rode afscheiding en veel buikpijn, in de loop van de avond werd dit rood bloedverlies. Natuurlijk erg verdrietig, sinds maandag ook wat minder symptomen.
    Gister en vandaag enorm buikpijn en helder rood bloedverlies, niet extreem veel. Hooguit 2 maandverbandjes per dag en dan niet eens gevuld.

    Het gekke is alleen dat mijn misselijkheid en de pijn in de borsten weer toeneemt nu. Volgende week weer een belafspraak met de verloskundige, omdat het te vroeg is voor een echo.

    Ik ben zo verdrietig maar heb ergens, in mijn naïeve gedachte, nog hoop.
    Wat enorm slopend dit.
    Ik heb voorheen ook een miskraam gehad alleen verloor ik toen ook echt stolsels, nu nog geen eens 1 keer een beetje slijmerig bloed gehad.

    Sorry voor mn lange verhaal!! Ik zit er enorm mee en mensen om me heen hebben dit zelf niet mee gemaakt.

    Liefs, Xonie
     
  2. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    Je hebt op 6 april een licht positieve test gehad en je zou 8 april eigenlijk ongesteld moeten worden? Op 9 april kreeg je je bloeding. Klinkt voor mij alsof je gewoon ongesteld bent geworden. Heb je sinds zondag nog getest?

    Omdat je wel een licht positieve test hebt gehad is er misschien wel iets geweest maar is het misschien bij de innesteling niet goed gegaan. Ik zou zelf niet echt spreken over een miskraam, maar dat is denk ik persoonlijk.

    Als je veel pijn hebt kun je gewoon pijnstilling nemen he? Sterkte!
     
  3. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Het kan nog positief zijn hoor, heb dat zelf meegemaakt bij mijn zoontje. Ik zou even afwachten hoe je klachten verlopen en over een paar dagen testen met test die aantal weken aangeeft. Het kan een vroege miskraamnzijn maar met een positieve test kan t dus ook iets anders zijn geweest (ik heb bij beide zwangerschappen bloedverlies gehad als een menstruatie alleen mindere hoeveelheid).
     

Deel Deze Pagina