Even opnieuw voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mamiek, 3 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamiek

    mamiek Actief lid

    25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    Hallo, Ik ben ooit lid geweest van dit forum, echter heel erg lang niet meer online geweest.
    Mijn inlog-gegevenns werkten nog :) gelukkig!

    Ik ben een moeder van 5 kinderen! Full house dus! 3 kinderen zijn biologisch van mij, 1 kind is een bonus kind (kind uit vorige relatie van mijn man) en we hebben een pleegkind die fulltime bij ons woont.

    Gezien ik twee kinderen heb onder de 25 maand oud kan het soms best pittig zijn, daarnaast heb ik weinig vrije tijd, iets wat ik niet erg vind hoor, maar het biedt soms net iet s minder ruimte om even snel af te spreken met een vriendin om bij te kletsen , gezien wij tegen heel wat dingen aanlopen, met name met ons pleegkind vind ik het toch fijn om wat dingen te kunnen delen dan wel niet mensen te adviseren vanuit mijn ervaring.

    Ik weet niet of er hier moeders zijn die ook pleeg kinderen en bonus kinderen hebben? maar altijd fijn om ervaringen te delen.

    Dus bij deze heb ik me weer aangemeld en ik hoop dat er iets positiefs uit te halen valt! maar daar heb ik alle vertrouwen in!


    Bij vragen? stel ze gerust!
     
  2. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Welkom, zal wel gezellig druk zijn bij jullie thuis :D
    Onder kindewens/adoptie en pleegzorg loopt een topic voor pleegzorg moeders
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom terug!
     

Deel Deze Pagina