Hoi dames, Ik heb 20 okt nierbekkenontsteking gekregen. Veel pijn, overgeven, verkeerde AB kuur gehad, na een week een nieuwe, zwaardere kuur gekregen. Heb Zaldiar geslikt als pijnstiller, hier moest ik weer mee stoppen, omdat ik er over van ging geven. Er is toen getest op zwangerschap en ik was niet zwanger. Nu heb ik 5, 7, 8, 9 en 13 nov gemeenschap gehad. 5nov zat ik op de twaalfde dag van de pilstrip. Sinds maandag ben ik erg emotioneel, huil om alles en niets zo uit het niets. Plas mezelf een ongeluk. Heb lage rugpijn en steekjes in mijn liezen, onderbuik maar ook bovenin mijn buik. Moeilijke stoelgang sinds zondag. Verlies inene veel afscheiding. Ben erg moe. Morgenvroeg moet ik naar de uroloog voor controle. Ik kaart dit wel aan bij haar. Door de AB kuur is de pil niet heel betrouwbaar. Hebben hier niet aan gedacht, omdat dit niet gemeld werd bij ontvangst medicijnen. Later vertelde moeder van vriend dit, zij is apotheker. Zouden dit symptomen van een zwangerschap kunnen zijn? Mocht ik zwanger zijn, is het kindje natuurlijk welkom. Niet de meest ideale situatie, maar zou absoluut geen twijfel hebben. Ikmoet om 09.15 al in het ziekenhuis zijn, dus ik heb snel uitsluitsel hoop ik. Moest het even kwijt geloof ik, ben zoveel aan het denken nu. Misschien zijn er dames die herkenning lezen? Bedankt voor het lezen.
Ik verloor zojuist waterdunne afscheiding dat lichtelijk bruin gekleurd was. Voelde iets lopen dus ging naar toilet. Niks met afvegen, alleen wat in m'n string. Pfft, wat een gedoemdenk...
Ik zou deze week ongesteld moeten worden, maar moest de pil doorslikken ivm urine omderzoeken. Anders zit er zowiezo bloed in mijn urine en is er twijfel waar dat vandaan komt: de ontsteking of menstruatie. Heb idd geen test gehaald. Dit omdat ik er vandaag niet aan toe kon komen en zowiezo morgenvroeg naar het ziekenhuis moet.
Kun je niet alsnog een test halen? Het is volgens mij niet goed om de pil te slikken als je zwanger bent.. Ik vind je al een bikkel dat je nog niet hebt getest.
De winkels zijn al dicht hier en ik ben ook nog niet thuis. Vanavond slik ik de pil wel niet, die neem ik desnoods morgenvroeg wel als ik uit het ziekenhuis kom. Nu korte steekjes links onderin. Niet heel pijnlijk, maar wel voelbaar.
Ik heb dat nu ook. Morgen NOD... Maar toch ook lijkt het op ongesteld worden. Word gek van die onzekerheid! Wil het zoo graag...
Normaal heb ik geen last van ongesteld worden en ik neem ook aan dat ik dat nu niet wordt, omdat ik de pil nog slik.. Ik zal voor je duimen! Hopelijk mag je snel zwanger zijn.
poeh, wat een onzekerheid. Je kan inderdaad zwanger zijn. Zeker na de ab kuur en gezien je klachten. Hoop dat je vandaag duidelijkheid krijgt in het ziekenhuis!
Nou, ben terug. Heb urine in moeten leveren in het lab. 28e krijg ik een blaasonderzoek en dan denk ik ook de uitslag. Heb ook een mictielijst, voor de hoeveelheid vochtinname en uitscheiding voor 24 uur. Verlies vandaag meer bruin dan gister. Stop met de pil vanaf gister, dus dan word ik het weekend ongesteld of niet... Weet dus nog niet heel veel meer.
Welke antibiotica heb je gehad dan? Want niet alle antibiotica heeft effect op de pil...... ligt aan t spectrum van de antibiotica (breed of smal..)... nouja nu werd ik hier zwanger door de pil, zonder antibiotica of zonder vergeten ofzo....
Ik heb eerst cotrimoxazol gehad en gelijk daarna amoxiciline clavulaanzuur. Testen wacht ik even mee tot het weekend. Zou nu toch nog te vroeg zijn. Als ik het weekend niet ongesteld wordt, doe ik een test.
die tweede kan idd de pil beinvloeden.... (tijdens de kuur en 7-14 dagen na het stoppen met de kuur!!!!) Denk vraag het even, want de meesten (iig hier) gaan er vanuit dat antibiotica in het algemeen de werking mindert.... Zou iig testen... en proberen niet te druk te maken... je kan nu ook hormoonschommelingen hebben die veel dingen veroorzaken, zonder dat er sprake is van zwangerschap... Weet niet wanneer je gestopt bent met laatste kuur... anders nog even rubbertje om.... (alhoewel voor de zekerheid zou ik er twee om doen... )
Laatste tablet was 4 november... Hmm. Rubbertjes ben ik allergisch voor, haha Nja, 2 wkn zijn nu toch al voorbij, dus maar even afwachten. Probeer het van me af te zetten tot het weekend. Anders gooi ik er eerder een testje tegen aan.
Zojuist VEEL bloed verloren. Ofja, het was meer heel dik, slijmerige, zwarte 'klonten'. Sorry voor de beschrijving. Gok maar dat dit mijn ongesteldheid gaat worden, al heb ik dit nog nooit meegemaakt.