Graag zou ik even jullie mening willen weten. Ik heb op site's gelezen dat de sauna slecht is voor de spermakwalitiet van mannen tijdens de kinderwens. Nu gaan wij volgend weekend lekker een weekendje weg en er is ook een wellnescentrum waar we graag naar toe willen gaan, nu zitten we alleen te twijfelen omdat we deze maand goed ons best zouden doen voor de kinderwens. Maar mocht je voordat je na de sauna gaat die dag geklust hebben en dan toch weer een wachtdag hebt dan moet het toch eigenlijk geen probleem zijn om als man de sauna in te gaan? Wat denken jullie of wat zouden jullie doen?
Ik denk dat als je het regelmatig doet (bijv iedere week) hetr kwaad kan maar zo 1 keertje denk ik dat het niet veel zal uitmaken. Onstpanning zal het sperma wel goed doen voor een keertje denk ik zelfs
Ik denk dat als je man superslecht zaad heeft, dat het dan niet bevorderlijk is om met zn zaakie in een te warme omgeving te gaan zitten. Maar als je man gewoon zaad heeft, zal het denk ik niet het einde van jullie kinderwens hoeven te betekenen Wij zijn vorige ronde in de sauna geweest, in de dagen vanaf dat het eventueel bevruchte eitje zou moeten gaan nestelen. Dat schijnt ook niet verstandig te zijn (en idd, ik ben helaas weer ongi geworden) maar ik had zoiets van: we gaan lekker genieten in Termen en ons geen zorgen maken over nestelen en eitjes enzo, want we zitten nu al in ronde 12 (en vorige ronde dan wel voor het eerst ook met LF-ondersteuning-medicatie) maar ik had echt zoiets van als ik nu niet lekker ga genieten, niet lekker de sauna in ga, niet lekker ga zwemmen etc etc etc en ik wordt toch weer ongi, dan baal ik extra: omdat het nog steeds niet raak is en ik met dan een jaar lang leuke dingen ontzeg. Ik heb er dus voor gekozen om toch lekker te gaan badderen En mn man mocht ook lekker de sauna in, die heeft toch superzaad hihi Ik zou zeggen: ga lekker naar de sauna, als je toch weer ongi wordt, dan baal je verschrikkelijk dat je je zelf dit leuke hebt ontzegt! Veel plezier gewenst!
Jullie mogen 10 minuten in de sauna. Verder mogen alle baden en massages, behalve drukpuntenmassage voor de vrouw. Gewoon lekker genieten! Mijn vriend gaat wel langer dan 10 minuten. Ik niet. Groetjes en veel plezier!
Bedankt voor jullie reactie's. We hebben al een vol programma maar denk als we tijd en zin hebben ook maar gewoon lekker gaan genieten