Even ventileren...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mythique, 17 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Ik zit in de stress en moet het echt ergens kwijt en hopelijk wat geruststellende reacties...

    Precies en week geleden moest ik ongesteld worden, 4 dagen geleden heb ik een test gedaan die negatief was maar dus nu nog steeds geen bloed.

    Ik begrijp dat er veel dames zijn die heel graag zwanger willen worden maar ik begin eindelijk weer een beetje mezelf te worden na een vreselijke zwangerschap en na de bevalling ziekenhuisopname. Zit ook in een sollicitatie traject, ik zit er gewoon niet op te wachten. Weet überhaupt niet of we wel een derde willen.

    Zo nog maar weer testen halen, zit nu alleen op m'n werk...
     
  2. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.847
    113
    Gelderland
    Misschien sla je wel een cyclus over? Dat komt nog best wel vaak voor.
    Gebruik je geen anticonceptie? Maak je wel een kans?

    Gauw die test halen en succes met testen!
     
  3. SammyD89

    SammyD89 Lid

    17 jan 2019
    49
    60
    18
    Vrouw
    Directeur MKB
    Amersfoort
    Of je het wil of niet, stress of geen stress... Je bent zwanger of niet. ''Life is what happens while you are making other plans''.

    Wat ga je doen als je zwanger bent?
     
    Jennifer93 en Suuster vinden dit leuk.
  4. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Dank voor de reactie!
    We gebruiken wel anticonceptie maar we hebben ook op het 'goede' moment sex gehad. Tenminste, ervan uitgaande dat ik vorige week ongesteld had moeten worden... Ik heb nog nooit een cyclus overgeslagen dus dit zou dan de eerste keer zijn. Ook in het afgelopen jaar geen cyclus langer dan 30 dagen, en dat was 1 keer, de rest allemaal 26-28.
    Tja, goed punt... Als ik zwanger ben hebben we 9 maanden, nou ja 8, de tijd om te bedenken wat we gaan doen. Abortus sowieso niet!

    Zit nog steeds op m'n werk trouwens, nog even volhouden.
     
  5. SammyD89

    SammyD89 Lid

    17 jan 2019
    49
    60
    18
    Vrouw
    Directeur MKB
    Amersfoort
    Ga lekker naar huis en doe een test. Succes!
     
  6. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Als je anticonceptie gebruikt (weet uiteraard niet welk type), dan mag je er bijna wel van uit gaan dat je niet zwanger bent:)
     
  7. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Weer negatief! Weer voor 3 dagen gerustgesteld... ben gewoon gewend een hele regelmatige cyclus te hebben dus dit is nieuw voor mij!
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  8. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

  9. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Als je anticonceptie gebruikt zonder hormonen kan het goed zijn dat je een cyclus overslaat of pas later een eisprong hebt gehad. Heb ik ook eens gehad en ik had toen al standaard meer dan 3 jaar een regelmatige cyclus. Dacht toen ook even zwanger te zijn maar helaas, had mn eisprong op mn verwachte NOD en werd dus 2 weken later ongesteld.
     
  10. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Nog steeds niets... Ik blijf maar gewoon afwachten, weet het ook niet.
     
  11. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Je hebt mij aangestoken: ben ik ineens al 5 dagen over tijd wat ik nooit ben :eek::confused: Hoe is her nu?
     
  12. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Ja, nog steeds niets. Gister weer een test gedaan want ik ging ook allemaal kwaaltjes voelen maar ze blijven negatief... weet niet wat ik ermee moet. Gewoon afwachten of huisarts bellen.

    Heb je getest?
     
  13. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Nee nog niet omdat het volgens mij echt niet kan hoor. Lijkt mij zo stug! En ook omdat ik wel mijn onderbuik soms voel. Maar ja dan ga ik weer twijfelen wat is het dan...ik ben altijd superregelmatig sinds de kinderen en geen pil meer echt precies 28 dagen steeds. En nu ineens 35.

    Maar mijn deadline was vanochtend een test halen dus dat ga ik zo maar doen...gek he!
     
  14. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Misschien gewoon omdat we 'alweer' 34 worden dit jaar :cool:. Ik ga dan googlen en lees dingen over vervroegde overgang enzo... Maar misschien ben jij wel gewoon zwanger :p.
     
  15. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Wahaha nou ik hoop beide niet :roflmao: Wij twijfelen over een derde maar neigen steeds meer naar nee we doen het niet en ik moet zeggen dat ik nu dus ook de hele tijd denk ah nee he alsjeblieft niet o_O Lijkt me dus niet de juiste basis :p

    Vervroegde overgang lijkt me overigens ook niks zeg :eek:
     
  16. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Bij ons was het al een tijdje nee en de eerste gedachte van m'n man was ook: beginnen we weer van voor af aan met de gebroken nachten maar later zei hij: ook wel weer leuk zo'n kleintje. Ik stresste enorm maar meer om de onzekerheid. Dus wie weet gaat die derde er toch nog van komen :D.
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  17. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Mijn man zegt net ineens heel serieus. Ik kan het me niet voorstellen hoor we hebben hartstikke veilig gedaan maar mocht het zo zijn vind ik dat leuk en ga ik wel even wat meer spoed achter die dakkapellen zetten :eek::roflmao:
     
    Eppo82 en Mythique vinden dit leuk.
  18. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    En nu rennen naar die drogist!
     
  19. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Haha net gehaald kom ik thuis om te testen.... ben ik ongesteld :roflmao::thumup: 6 dagen over tijd dus. Blijft gek maar toch.
     
  20. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Oh nou fijn toch! Ik twijfel nog even door... :(
     
    Hopsatee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina