Even verhaal kwijt...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roandyja, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roandyja

    roandyja Lid

    25 nov 2010
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil graag even mijn verhaal kwijt...
    Vorige week heb ik hier al een berichtje geplaatst omdat ik veel last van krampen en harde buiken had. Ik heb toen contact opgenomen met de hap en moest meteen komen. Ik had geen blaasontsteking dus doorgestuurd naar de gynaecoloog. Echo gemaakt en die was goed, aleen de krampen bleven en dus moest ik worden opgenomen, soort weeen remmers gerkegen en de volgende dag ging het weer wat beter. Er werd nog een echo gemaakt en daaruit bleek dat mijn placenta niet goed ligt. Moest dus goed onder controle blijven en bed rust houden maar mocht gelukkig wel weer naar huis. 2 dagen later werden de krampen weer erger en dus weer terug naar het ziekenhuis, dit keer 2 nachten gebleven met weer remmers. Mocht na 2 nachten weer naar huis, maar mag nu echt helemaal niks meer doen... kan dus ook niet voor mijn kinderen zorgen...Vind het allemaal zo vreselijk eng. Ben nu 19 weken zwanger en weeen zijn natuurlijk niet goed!!
    Ik hoop zo dat het allemaal goed mag blijven gaan.... Willen jullie met me mee duimen?

    Liefs
     
  2. lillibit

    lillibit Fanatiek lid

    12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Poeh, dat is wel heftig zeg, nu al niks meer mogen!!! En dan ook nog eens al kindjes hebben rondlopen.....
    Heb je wel fijne mensen om je heen, die je kunnen helpen bij de zorg voor je kinderen?
    Heel veel sterkte toegewenst en ik duim met je mee!!!!!!!!!
     
  3. Ukkie2

    Ukkie2 Niet meer actief

    he bah! wat spannend zeg! heel veel sterkte ik hoop dat je er gauw vanaf komt. mijn schoonmoeder heeft het ook gehad met haar tweeling en weenremmers hadden geholpen om vervolgens met 40 weken weer ingeleid te worden! dus kan best goed gaan hoor!
     
  4. Chocoladekoekje

    Chocoladekoekje VIP lid

    25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Heel veel sterkte! Hier ook een hoop voorbeelden waarbij het uiteindelijk allemaal goedgekomen is, dus geef de moed niet op!
     
  5. Genesis

    Genesis Bekend lid

    19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Jeetje dat is nogal wat zeg... heel veel suc-6!
    Hoe vervelend ook houd je lekker aan wat de artsen zeggen en hopelijk mag je na 20 weken weer alles doen!
     
  6. Bloemmm

    Bloemmm VIP lid

    31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heel veel sterkte, Begrijp dat het moeilijk is dat je niets meer mag doen.. Vooral met kinderen in huis lijkt me dat erg moeilijk. Probeer wel goed uit te rusten!
     
  7. Woefje85

    Woefje85 Fanatiek lid

    3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Sterkte meisje! Lijkt me zeer pittig ook omdat je al kindjes hebt.
    Probeer echt goed rust te nemen dan komt alles vast goed ;)
     
  8. disney1986

    disney1986 Fanatiek lid

    29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit is toch wel een van de grootste nachtmerries van een moeder die voor de 2e keer zwanger is.
    Succes en sterkte met alles!
    mijn duimen draaien voor jullie.
     
  9. roandyja

    roandyja Lid

    25 nov 2010
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Ik heb 3 kinderen dus dat valt niet altijd mee om rust te nemen.
    Deze week is mijn vriend de hele week thuis geweest maar die moet volgende week ook gewoon weer gaan werken. Dus vanaf volgende week krijgen we hulp van familie en vrienden. Moet zeggen dat ik dat wel erg moeilijk vind, wil natuurlijk het liefst zelf voor mijn kinderen zorgen! Maar door de weeen en ernstige bekkeninstabiliteit is dat nu gewoon niet mogelijk en daar moet ik me bij proberen neer te leggen, maar oh wat vind ik dat moeilijk! ]Merk ook nu al dat mijn kinderen er erg veel moeite mee hebben...en we moeten nog zo´n tijd....
     
  10. Ukkie2

    Ukkie2 Niet meer actief

    maar kunnen de kinderen niet ergens een tijdje uit logeren gaan en in het weekend lekker na huis, zodat julie allemaal eraan kunnen wennen. vind het echt rot voor je, maar oo kvoor je vriend en kinderen! nogmaals heel veel sterkte hoor!
     
  11. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    sterkte en knuffs!

    hier ook 2 goei voorbeelden zowel bij mn dochtertje (va 19 wk) als bij ons manneke nu (va 20 wk) weeen
     
  12. Miek74

    Miek74 Fanatiek lid

    3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    heh bah wat vervelend! rustig aandoen en wen aan het idee, de kids zullen er ook wel aan wennen en dan zal het wat makkelijker gaan.

    rustig aandoen he!
    liefs miek
     

Deel Deze Pagina