Even voorstellen en ineens ook een vraagje :-)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moslima, 14 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    Hoi meiden!
    Ik zal me even voorstellen. Ik ben 'Moslima' en ben pas 19 jaar geworden, getrouwd en zwanger van mijn 1ste kindje (heb een zwangerschapstest en een bloedtest gedaan, en beiden waren positief, maar nog niet naar een vk gegaan). Omdat het mijn eerste keer is dat ik zwanger ben, ben ik nogal onzeker, en snel bang... (mijn man wordt er gek van, hihi)
    Maar dat zullen jullie wel zeker herkennen, denk ik hé!
    Nu heb ik ook nog een vraagje. Ik was aan het koken, maar het deksel van mijn kookpot was BLIJKBAAR niet in zo'n goede staat. Ik had het totaal niet opgemerkt, maar er hing vanboven wat roest aan mijn deksel... (stom, stom, stom!!!). En blijkbaar is er wat roest in mijn eten gekomen (we hebben het pas achteraf ontdekt...) het was een druppel... Dus ik heb er wel van gegeten (omdat ik het pas na mijn eten heb gemerkt) (het was in mijn soep). Maar nu ben ik toch wel wat ongerust...
    Wat denken jullie ervan? Morgen kan ik pas naar de vk.
    Liefs en ik wens jullie en aangename zwangerschap en heel veel kindjes toe!!
    knuffel
    (ik hoop dat jullie snel reageren) xxx
    Moslima
     
  2. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    allereerst welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap... ik weet het eerlijk gezegd niet, maar dat kun je het beste even aan de huisarts / vk vragen... die weten het beter.... succes
     
  3. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik heb geen antwoord op je vraag, zou het echt niet weten.

    Welkom hier!
     
  4. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie, lieve meiden! Ik weet wel dat jullie uiteraard geen dokters zijn, maar moest het gewoon even vertellen...
    :)
    Vrouwen, he!!
    Hoe oud is de gemiddelde leeftijd hier op de mailgroep (maakt niet uit hoor, gewoon uit interesse, zodat ik weet met wie ik mailtjes stuur, hé). Zijn jullie allemaal al mama of bijna - mama?

    Knuffel

    *Moslima*
     
  5. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    de leeftijd loopt nogal uiteen geloof ik maar we hebben een boel gemeen!!

    Ik ben bijna mama..
     
  6. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    Dat is juist het leuke eraan: een groep met verschillende leeftijden. Ik vind het hier ook een hele aangename sfeer.
    Een echte vrouwensite! Top!
    Knuffel
    *Moslima*
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Yep verschillende leeftijden. veel meiden die zwanger willen worden, veel die het al zijn en mama's!

    Welkom en gefeliciteerd!!
     
  8. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Welkom!!
    En gefeliciteerd natuurlijk!

    Ehh ik denk niet dat je je al te veel zorgen hoeft te maken over die ene druppel roest.
    Ja kan het morgen navragen, maar verder kan er denk ik toch niets gedaan worden.
    Zo zal er wel vaker iets gebeuren dat je denkt : owjee kan dit kwaad.
    Maar vaak komt het allemaal wel op zijn( of haar) pootjes terecht.
    Niet te bezorgt zijn hoor!
    En lekker genieten!!!

    Groetjes,
     
  9. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Haihai,

    Hartstikke gefeliciteerd met je zwangerschap! En uiteraard leuk dat je ook meebabbelt :D !

    Volgens mij kan roest inderdaad geen kwaad hoor! Roest is in principe
    gewoon ijzer, en dat zit sowieso in je dagelijkse voeding. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!

    Liefs,
    Anouk.
     
  10. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Roest? Geen idee. Lijkt me geen ramp hoor, anders wisten we daar (met z'n allen) vast wel iets over!
     
  11. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Ik denk niet dat je je al te druk moet maken over dat druppeltje roest, het is alleen een heel klein beetje extra ijzer geweest.

    Maar ik kan me wel voorstellen dat je ongerust bent.

    Ik had donderdags getest, eigenlijk niet in de verwachting dat het positief zou zijn (leuke woordspeling :) ), maar ik was erg erg verkouden en koortsig en wilde dus wel wat medicijnen om dit alles dragelijk te maken.
    De test was dus positief.

    Ik in paniek want twee dagen ervoor was ik bij de tandarts geweest en had ik 4 spuiten met verdoving gehad.

    Dus dokter gebeld, bleek niets aan de hand te zijn (al moest ze het zelf wel even opzoeken) en ik mocht ook de neusspray van de apotheek gebruiken en zelfs de paracetamolletjes die ik in had genomen toen de verdoving eruit getrokken was konden geen kwaad.

    Groetjes
     
  12. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
  13. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    Lieve meiden,

    Bedankt voor al jullie lieve reacties!! Ik vind het echt SUPERTOF ! ! !

    Ik hoop dat we nog véél kunnen mailen ;) Zodat we wat tegen elkaar kunnen zeuren (zodat de papa's eens wat rust krijgen, hihi!)

    Veel succes met jullie zwangerschappen en/of kindjes!

    Morgen zou ik naar de VK gaan, en dan laat ik zeker iets weten!

    Knuffel

    *Moslima*
     
  14. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Maak je niet teveel zorgen hoor, je baby kan best wel wat hebben dus een druppeltje roest zal vast geen kwaad kunnen ;)
    Geniet er maar gewoon van!
     
  15. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Welkom, en gefeliciteerd met je zwangerschap, bij veel meiden kan je aan de linkerzijde hun leeftijd zien en ook bij welke gebruikersgroep ze horen, ik ben van de dikke buiken, maar je hebt ook de mama's met dikke buiken etcetera... (maar dit moeten de dames dan natuurlijk wel ingevuld hebben in hun profiel)
     
  16. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Veel plezier hier op het forum!
     
  17. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik denk niet dat een beetje roest kwaad kan in het eten, maar ik ben net zo hoor, ik maak me ook om vanalles ongerust , maar dat hoort gewoon een beetje bij het zwanger zijn denk ik. Veel succes morgen bij de vk! :) Groetjes Angelina
     
  18. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    Hallo lieve meiden!
    Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en ook met jullie buikjes en/of jullie kleintjes? Ik ben vandaag nu voor het eerst naar de vk geweest en ze heeft een echo gemaakt (een inwendige). Nou, er was nu niet véél te zien omdat het vruchtje ongeveer 5 weken is. Dus nog geen hartje te horen enz, maar alles zat mooi op zijn plaats en er was een stipje te zien hihi... Moet binnen een maandje terug komen! Hopelijk is dan alles nog in orde! Wel spannend allemaal...
    Nu had ik eveneens ook een vraagje: als je opreis gaat, is het dan nog goed voor je dat je een koffer draagt (wel zo eentje op wieltjes) of alles aan de man overlaten? :)
    Knuffel
    *Moslima*
     
  19. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hallo,
    Fijn dat alles mooi op zijn plaats zit, dat hartje krijg je ook nog wel te horen.
    Als je de koffer gewoon op zijn wieltjes rijdt is er niks aan de hand, maar ik denk dat je hem nog wel kan dragen hoor. Ik draag ook wel zware dingen maar slechts af en toe en niet te lang. Dus zet m gewoon af en toe even neer dan.
    Succes
    xxx
    Chrisje
     
  20. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Welkom op deze site en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :D :D
     

Deel Deze Pagina