Hallo mensen ! Ik ben Job en 26, samen met mijn vriendin (die hier ook op het forum rondhuppelt inmiddels) hebben we vandeweek we besloten maar een potje foliumzuur te kopen, het was trouwens in de aanbieding bij De Tuinen. "We" zijn nog niet gestopt met de pil maar wel druk de dingen op een rijtje te zetten, zodat we het straks echt niet uithouden en onze planning wat naar voren halen . Groetjes, Job
hmm De Vriendin ben ik dus ik had alleen nog geen inspiratie tot een voorstelrondje maar zo kan het ook natuurlijk bij deze dus Saskia, 28 jaar (dat was ook niet geheel onverwacht gezien de nick) en tja.. nu plannen he.. ben er nooit zo goed in geweest... but we'll see
Nog een man die hier rondsnuffelt (ken er nl nog een) Heel veel plezier hier op het forum en succes in de toekomst met zwanger worden!!
Welkom met zijn tweetjes!!! Hihi gezellig als äankomend" gezinnetje op het forum!! Klets lekker mee met ons GRoetjes
hm misschien is dit een heel vruchtbaar forum.. maar ik lijk spontaan niet ongesteld te worden even nog paar daagjes wachten.. maar mocht het zo zijn.. dan zijn we met oud en nieuw toch goed het nieuwe jaar in gegaan
Ook namens mij nog van harte welkom en hopenlijk heeft t vuurwerk dus goed geknalt voor jullie . Groetjes Angela.