Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Acem, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Hoi allemaal,

Ik ben damiana 23 jaar, en zwanger.... Ik ben nu denk ik ongeveer 6 weken zwanger.. althans volgens men... naar mijn idee ben ik nu een maand zwanger... ik weet niet hoe dit precies word geteld.

Ik ben hier op deze site gekomen, omdat ik me heel erg down voel... Eigenlijk zou dit de gelukkigste moment moeten zijn in het leven... voor mij is dat tot voor kort geweest.. maar sinds vandaag is eigenlijk alle pret naar de klote...

Ik heb behoefte aan gesprekken met mensen die me begrijpen en me wat tips kunnen geven.

Ik heb in het verleden 2 keer abortus gepleegd, een keer in 2002 en een keer in 2008.

Allebei de keren hebben me diep geraakt... tjah je zult het wel weten als je het ook ooit hebt gedaan...
    Mijn grootste angst was daarna dat ik niet meer vruchtbaar was of de kans maar kleiner werd...

Ik ben daarom niet aan de pil gegaan als een soort van bevestiging voor mezelf... ik heb uiteraard altijd dezelfde vriend gehad... om precies te zijn een relatie van 7 jaar.

Mijn ex inmiddels heeft geen kinderwens... en is eigenlijk helemaal niet blij dat ik zwanger ben... terwijl ik eigenlijk wel blij ben.. ondanks dat mijn toekomst gauw zal veranderen. ik ben wel heel bang voor wat me te wachten staat...

In eerst instantie wilde hij het uiteraard niet maar nu hij gemerkt heeft dat ik vastberaden ben mijn kind te houden kwam hij met het voorstel dat hij het kind in de toekomst wil erkennen en dat hij verantwoordelijkheid neemt... Maar zonder mij...

als 2 gescheiden ouders... (bij wijze van) ik word dus een alleenstaande jonge moeder....
    En dat gaat me zo door het hart... hoewel ik me heel groot hou tegenover hem...
    ik ben echt in elkaar gezakt... en weet nu niet meer wat ik moet doen...
    :( weet iemand iets?

alvast bedankt,

groet,

Damiana.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    phoee heavy meid ,
    maar goed ! welkom :)

je kunt tellen hoelang je zwanger bent door te tellen vanaf de 1e dag van je laatste ongi :)

maar goed, denk dat je heel veel steun /hulp / info hier aan het forum zou hebben ! :D

x

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oooh wat erg zeg om te lezen!
    wat heftig idd!

hoop dat je hier je verhalen kwijt kunt , maar daar twijfel ik niet aan. zijn altijd zulke lieve meiden hier!

sterkte met alles en toch wil ik je feliciteren met je zwangerschap meid!

Liefs Ella

4. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Welkom! En ik wens je veel steun toe hier op het forum!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jeetje wat heftig meid! Wens je veel sterkte!

6. JoHe

JoHe Niet meer actief

welkom

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Welkom!:)

En meid lucht hier lekker je hart!!

8. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Welkom en hopelijk vind je steun op dit forum!

9. Sannie1977

9 apr 2010
    18
    0
    0
    administratief medewerkster
    Nieuwerkerk aan den IJssel
    Hoi,

Ik snap helemaal hoe je je voelt geloof me! Maar komt allemaal goed.. Zodra je frummeltje in je armen heb weet je dat het goed komt!!

Veel sterkte!!

Groetjes Sannie

10. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom!

11. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Welkom! Heftig verhaal idd! Hopelijk kun je hier goed je verhaal kwijt!

Deel Deze Pagina