Hallo, ik ben Sämira 23 jaar en heb samen met mijn man besloten om voor een kindje te gaan. We zijn in september 2005 getrouwd en hebben een zware tijd achter de rug, doordat mijn man ziek werd. Gelukkig hebben we ons er samen doorheen geslagen en blijft het bij strenge cotroles in het ziekenhuis en kan een behandeling bespaard blijven Maar juist omdat we door deze tijd wel weer even met onze neus op de feiten werden gedrukt dat het dus niet vanzelfsprekend is dat je een kindje mag krijgen, is de wens om een kindje te krijgen nog veel groter geworden en staat niks ons meer in de weg. Spannend en leuk tegelijk!
hallo samira en welkom hoop dat jullie snel gezegend mogen zijn met een gezond kindje en dat je man in de toekomst gezond blijft in ieder geval voor nu heel veel plezier met oefenen groetjes nathalie
Heel erg bedankt allemaal voor jullie warme en lieve reacties. Nog 7 dagen en we kunnen testen....spannend! liefs Sämira
Hoi Semmy, ik zag dat je zwanger bent. Van harte gefeliciteerd. Wij kunnen nu ook aan ronde 1 beginnen, ik hoop dat het bij ons ook de eerste keer raak is.... Geniet ervan, gr patje.
Ja het was inderdaad raak na ronde 1, echt ongelooflijk! Vind het ook nu weer erg spannend allemaal. Ik voel me verder goed, af en toe wat misselijk en gevoelige borsten, maar dat neem iker graag bij. Jij ook heel veel succes he, en wie weet, heb jij net zoveel geluk als ons! Liefs Sämira
Hoi allemaal, Ik ben cinda, ben 30 jaar en heb nog geen kinderen. Ik vind deze site harstikke leuk! Vooral nu wij van plan zijn een gezin te richten. Hopend lukt het!