Hoi allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door JoyJoy86, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Waarschijnlijk ben ik niet de enige bij wie het zwanger worden elke minuut van de dag door haar hoofd lijkt te razen, dus waarom niet gezellig samen!

Mijn naam is Joyce, 26 jaar en woon sinds een poosje in Zweden met mijn partner. We zijn nu ongeveer 2 maandjes anticonceptie vrij na een koperspiraaltje en druk bezig met het temperaturen, foliumzuur, niet meer roken e.d.

Nog geen succes tot dusver, maar het is nog maar ontzettend kort natuurlijk. Het lijkt me heerlijk om dit proces te kunnen delen met andere hoe noemden jullie het hier.. Klussers? Hahah, hoe kom je er op!

Ik kijk er naar uit jullie verhalen te lezen en te delen :)

Liefs, Joyce.

ps. Bedankt Marjolijn, voor de verwijzing naar dit forum!

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom hier en succes met zwanger worden!
    En twee maandjes is inderdaad nog erg kort hoor! Bij onze eerste heeft het 13 maanden geduurd. En de tweede meldde zich volledig onverwachts toen onze zoon drie maanden oud was. Kortom, het valt niet te voorspellen...

3. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Ja inderdaad. Maar we hebben alle tijd van de wereld! Komt goed :)

En wauw, wat een verrassing! Wel een erg leuke. Wat zal jij je handen vol hebben gehad. Is de tweede er ondertussen of anders hoever ben je nu?

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Zit nu op 29+6. Ben uitgerekend op 2 februari. Onze zoon wordt 23 januari 1 jaar.

5. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Ohh dat komt al aaaardig dichtbij. Is het nog een beetje te doen zo? Met het buikje en zo'n kleintje? :)

Deel Deze Pagina