Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door ceejay, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ceejay

    ceejay Lid

    28 jul 2020
    5
    4
    3
    Vrouw
    #1 ceejay, 28 jul 2020
    Laatst bewerkt: 28 jul 2020
    Hai!

    Ik ben 33 jaar en moeder van 2 jongens (2014) en (2016) en altijd al geroepen dat het nog niet compleet voelt met zijn viertjes. Dus een derde kindje (en dat is wel de laatste) is welkom, zeker nu de boys allebei op de basisschool zitten en ik net begon te wennen aan een beetje vrije tijd.. Oeps haha!

    Het zwanger raken van de jongens ging gelukkig heel gemakkelijk, 2014 ronde 1 en 2016 ronde 2 raak. In de tussentijd deden we aan 'periodiek onthouding' wat me zeer goed af ging door mijn super regelmatige cyclus van 28 dagen met een enkele keer 26 dagen. Maar nu afgelopen maand niet goed opgelet (of stiekem bewust niet) waardoor we seks hebben gehad op de eerste vruchtbare dag. En naar het schijnt kwam mijn ovulatie ook eerder (dus waarschijnlijk weer een cyclus van 26 dagen), want die eisprong kan ik voelen. Dus nu is het zeer spannend want mijn NOD is vandaag!

    Wie weet in welke categorie ik een berichtje kan plaatsen hierover? Ik heb vanmorgen al een testje gedaan maar negatief. Ik wil graag even kletsen met meiden over symptomen en ervaring rondom de NOD.

    Alvast dank voor het meelezen.
     

Deel Deze Pagina