Even voorstellen! :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Babywens2018, 17 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywens2018

    Babywens2018 Niet meer actief

    Hoi dames,

    Ik ben nieuw hier dus ik zal even kort de situatie vertellen/mij een beetje voorstellen.

    Volgende maand zijn mijn vriend (28) en ik (22, bijna 23) 3 jaar bezig om zwanger te raken van ons eerste kindje, na een vroege miskraam.
    Wij zijn onverklaarbaar verminderd vruchtbaar gebleken en zitten sinds mei in een iui traject icm hormoonstimulatie. Wij hebben nu even een korte pauze, want jeetje.... Wat een aanslag op mij als persoon hebben die hormonen en dus.... Wat een aanslag op de relatie!
    Volgende maand beginnen wij met de 5e iui poging. Ik ben er weer helemaal klaar voor!

    Ik heb nog geen idee hoe alles precies werkt. Dus als ik iets verkeerds doe, zeg mij dat dan gerust. En ik hoop dat ik snel een beetje wegwijs word op dit forum.
     
    BibiQ vindt dit leuk.
  2. BibiQ

    BibiQ Fanatiek lid

    16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Welkom! Wat goed dat je even rust hebt genomen, nu weer vol goede moed door.
     
  3. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.303
    7.258
    113
    Hi!

    Welkom :)
    Ik zie dat je ook al een lange reis achter de rug hebt. Je mag altijd met ons meekletsen in dit groepje:

    https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/lange-onvervulde-kinderwens-mmm-of-zonder-maar-nog-hoop-deel-3.713983/page-43

    Daarin zitten meiden die ook al (heel) lang bezig zijn en in een traject zitten, of (nog) niet.

    Voel je vrij en uitgenodigd!
     
  4. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Welkom en ik hoop dat je je plek gauw mag vinden hier!! Succes straks met de 5e IUI en ik duim voor je voor roze !!
     

Deel Deze Pagina