even zeggen hoeveel respect ik voor jullie heb!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Amfy, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meiden,

ik heb eens even zitten lezen hier ik heb zoveel respect voor jullie.als ik soms lees wat mannen jullie aandoen.hoe jullie daar weer boven op komen door te vechten! jullie gaan voor je kindje en daar heb ik veel respest voor.ik wens jullie echt het allerbeste een gelukkig leven met de kleine en mischien tzt een nieuwe man in jullie leven.

liefs monique

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Thanx! dat is ook wel eens leuk om te horen ja :D maar ja veel van deze vrouwen hebben geen keus dan te vechten... we hebben de keus gehad om het kind te houden of niet maar ervoor gekozen dat die kerels op de klater gaan en ons daarna ook nog het leven zuur proberen te maken hebben we niet dus we moeten wel vechten en met tijd, veel steun en wetend dat je niet de enige bent en het veel slechter had kunnen treffen kom je er wel...

3. Niet meer actief

Blusvrouw dat is erg lief!

Het is inderdaad precies wat female al zegt.. we zullen wel moeten en ik heb nooit 1 moment getwijfeld aan of ik moest blijven vechten voor mijn kleine of niet! Heb er ook nog geen minuut spijt van gehad, al is het met tijden best moeilijk!

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    zeker weten was gisteravond me box in mekaar aan het zetten en daar heb ik dus 3 uur mee gekloot en op n gegeven moment zag ik het dus echt niet meer zitten had zo'n zelfmedelijden dacht echt van ja maar dit hoort een kerel te doen! en heb gewoon n uur zitten janken hahaha en daarna kreeg ik dus weer n opleving en zei tegen mezelf van oke ik laat me er dus niet onder krijgen door n kerel en toen heb ik toch netjes de box in mekaar gezet en nog stevig ook!

5. Niet meer actief

Haaahahahaha dat is echt heel herkenbaar... alleen blijf ik dan soms een beetje hangen in zelfmedelijden en roep mn papa ;)

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    oja zeker weten hahaha dat doe ik ook vaak hoor maar was gisteren al laat en kon niet slapen dus wou m gewoon echt in elkaar hebben maar ja toen ik mezelf zag staan met die buik en dat verwildert kapsel door frustratie kreeg ik best n beetje zelfmedelijden ja hahaha en dit was eigenlijk wel pas de eerste keer dat ik zo heb zitten janken en dat ik zelfs bijna me ex had gebeld om te zeggen dat ie die box moest komen maken! maar dat ging me ook wel wat erg ver om dat te doen haha

7. Niet meer actief

aaahahahahahaha ik zie het al helemaal voor me... geen contact meer hebben met je ex en hem dan opbellen "GVD NU hierheen komen krijg de BOX niet in elkaar" Whuahahhaa

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja en die mongool zou nog komen ook alleen al blij dat ik weer contact zoek om me daarna weer te verwijten dat ik zn leven verneukt heb en me expres zwanger heb laten maken door hem (yeah right alsof ik me dan HEM zou pakken hahahahahahahahaha) dan zou ik wel iemand nemen met veel geld en n stuk beter uiterlijk haha :p:p

9. diaantje37

12 jun 2008
    22
    0
    0
    den haag
    goh dat zei ik ook tegen mijn ex.
    in de trant van...
    nou heb ik iemand genomen die misschien iets minder knap is maar wel een goed karakter.
    maar ook dat blijkt niet zo te zijn
    en lelijk en een k*tkarakter.
    je had zijn gezicht moeten zien.

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahaha ja ken het! die van mij kreeg ook meteen n waas voor ze ogen toen ik dat zei! ik zei zelfs letterlijk als ik het expres zou doen zou ik wel een van me exen pakken die zagen er stukken beter uit dan jou en dan hoefde ik nu niet te gaan sparen voor een oorcorrectie voor me kind :p nou je had die kop moeten zien! moest stiekem wel lachen in mezelf hoor :evil:

11. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi Monique,

Heel erg bedankt voor die ontzettend lieve woorden!
    Nu de bevalling dichterbij komt vind ik het steeds moeilijker en zwaarder worden. Hoewel ik veel hulp heb van familie en vriendinnen, is het echt zwaar nu met twee kleintjes en zo'n dikke buik.

Maar zulke lieve woorden doen me echt goed!

Bedankt!

Groetjes Jessica

Deel Deze Pagina