Eventjes netjes voorstellen...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door LittleUkkepuk, 13 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleUkkepuk

    13 mrt 2019
    6
    7
    3
    Vrouw
    Goedemorgen!!

    Hier een moeder van al 2 prachtige jongens uit een eerder huwelijk. Jongens van 8 en 6 jaar jong, heb met hun vader nog altijd erg goed contact en houden altijd elkaar netjes op de hoogte als het om onze kinderen gaat.

    2015 dat ik al zeer goeie vrienden ben met de nu te noemen ''partner'' voor mij, want oktober vorig jaar dat we beiden aan elkaar zeiden van waarom zullen we het niet proberen een relatie samen aan te gaan. Ons leeftijdsverschil is en mag dan wel 10 jaar wezen, maar zijn beiden hartstikke gek op elkaar. Hij heeft zelf geen kinderen, maar mijn kinderen zijn ook net zo gek op hem als dat ik ook op hem ben.

    20 dec 2018 was ik voor laatst ongesteld, maar ik zocht er nog niet teveel erachter tot mijn menstruatie begon uit te blijven waarop ik dacht ach had nog een test liggen zag ik dus sja waarom niet. Ik kon mijn ogen haast niet geloven en dacht dat ik niet goed werd, want is dat nou serieus echt een 2e streepje. Mijn vriend ook kijken, nadat ik hem in het licht gehouden had maar ook hij zag het 2e streepje.

    De wens voor kinderwens was er absoluut wel, maar hadden het zo snel echt niet verwacht. Alles tot nu toe gaat goed en a.s vrijdag ben ik dan alweer 12 weken. Voor mijn vriend zijn geluk kan niet op, net als die van mij niet en mijn kinderen zijn dolblij voor ons en zeiden tegen ons van dat het voor hun niet uit maakt wat het zal gaan worden zolang het maar gezond is.
     
  2. KleineMama15

    KleineMama15 Actief lid

    27 feb 2019
    479
    196
    43
    Vrouw
    Gouda
  3. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.126
    113
    Vrouw
    Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  4. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd!
     
  5. LittleUkkepuk

    13 mrt 2019
    6
    7
    3
    Vrouw
    Dank jullie wel.

    Van mijn oudste zoon voor ik daar zwanger van raakte had wel 3.5 jaar geduurd, die beide zwangerschappen gebruikte ik clomid omdat ik toen het PCOS had. Van mijn oudste was het in de 3e ronde met clomid raak anders gingen we verder met iui. En van mijn jongste was het in de 1e ronde met clomid al raak.

    2 hele mooie zwangerschappen gehad met geen complicaties zowel in de zwangerschap niet als ook niet tijdens de bevallingen.

    Tot nu toe gaat deze 3e zwangerschap ook gewoon goed en heb ik weinig tot geen klachten op de moe heid na dan, en zit mijn vit B12 net aan op die grens moet bij 25 weken zwangerschap nogmaals bloedprikken om te kijken of die waarde dan nog wat meer gestegen is.
     
  6. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd!
     
  7. Finley123

    Finley123 Lid

    15 mrt 2019
    56
    50
    18
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goede morgen allemaal,

    Allereerst bedankt dat ik ben toegevoegd aan jullie informatieve forum.

    Ik zal me even voorstellen. Ik ben 23 en heb al ruim 7 jaar een relatie met mijn verloofde (23). We hadden al een tijdje een kinderwens en waren blij verrast toen we gisteren een hele duidelijke plus op de clearblue test zagen.
    Mijn laatste menstruatie was 41 dagen terug. Alles is nieuw en spannend voor me.
    Ik weet nog niet hoe alles gaat lopen maar zou het leuk vinden om contact te hebben hier!
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom & gefeliciteerd!
     
  9. Finley123

    Finley123 Lid

    15 mrt 2019
    56
    50
    18
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dankuwel!
     

Deel Deze Pagina