Expeditie Robinson 2022

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 10 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mentos8

    Mentos8 Bekend lid

    2 nov 2020
    745
    445
    63
    Vrouw
    Ja dat denk ik ook. En ik vind dat een Robinson ook best assertief moet zijn en dat mis ik bij sommige andere mensen (kan ook aan montage liggen). Dus als hij afvallers eiland goed doet mag hij van mij weer de finale instromen, hopelijk tegen Niek en Ferry.
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  2. Mentos8

    Mentos8 Bekend lid

    2 nov 2020
    745
    445
    63
    Vrouw
    Oh en ik vond nog even spannend of ze nog iemand erbij zouden vinden want die eerste 4 stemmen waren niet voldoende.
     
  3. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.011
    3.477
    113
    Vrouw
    Ik dacht even dat Thijs nog een sneer ging uitdelen aan Niek, maar hij pakte het heel goed op.
    Verdrietig van de vader van Niek. Ik dacht dat de opnames in juni waren, dus dan hebben ze elkaar (hopelijk) nog wel gezien.

    Benieuwd hoe de verhoudingen op het eiland nu gaan worden. Het zijn allemaal geen keiharde tactische spelers, dus het kan alle kanten op.
     
  4. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Thijs zal vast een prima kerel zijn, maar ik vind hem geen leuke speler. Sportieve reactie op zijn eliminatie, maar van mij mag hij helemaal naar huis.

    Ik vond Dzifa het leukste voor de samensmelting, dat is nu wel minder geworden. Ik vind haar vooral heel erg meelopen met Thijs. Niek viel me voor de samensmelting niet zo op, maar ik ben hem nu gaan waarderen en hij mag van mij wel winnen.

    Ik las dat Niek's vader 3 weken voor dat het programma op tv kwam is overleden, dus toen was hij gelukkig alweer een poosje terug.
     
  5. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.318
    4.699
    113
    Vrouw
    Jeeejj, koekje van eigen deeg!

    Ben heel benieuwd hoe het spel nu verder gaat! :)
     
  6. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.456
    13.053
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Wat mooi.
    En wat fijn voor hen allen dat hier een uitzondering voor werd gemaakt!
     
  7. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.456
    13.053
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ferry en Niels waren beiden jarig in het programma en in het echt zijn zij in juni jarig (heb ik even opgezocht).
    Ik meen me ook van eerdere episodes te herinneren dat het in mei en juni wordt opgenomen.
     
    Basisuil vindt dit leuk.
  8. Mentos8

    Mentos8 Bekend lid

    2 nov 2020
    745
    445
    63
    Vrouw
    Ik vraag mij ook echt af hoe ze deelname geheim houden. Als je ook nog jarig bent of zoals Mike zn kind. Dat valt toch op als hij niet op die verjaardag is en na 3 weken en 8 kilo lichter er wel weer is.
     
  9. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.456
    13.053
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hun deelname is geen geheim hoor. Sommige kregen toch ook een boodschap van hun familie afgelopen uitzending.
    Alleen of ze hebben gewonnen moeten ze geheim houden tot na de onthulling op tv.
     
  10. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.090
    4.264
    113
    Home
    Blij dat Thijs een koekje van eigen deeg kreeg
    Ik vind wel dat dzifa wat meer een eigen mening moet vormen ze liep heel erg mee met wat Thijs ging doen
     
  11. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.151
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Niet voor het gezin, maar toch wel voor verdere omgeving? Nu zijn het wel allemaal mensen met een carriere waarbij reizen voor kan komen. Voor trainingen - voor opnames, maar na 4 weken wordt dat inderdaad wel lastig denk ik.
     
  12. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
  13. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.456
    13.053
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Robijn89 vindt dit leuk.
  14. Mentos8

    Mentos8 Bekend lid

    2 nov 2020
    745
    445
    63
    Vrouw
    Ja dat dacht ik ook. Hele kleine cirkel weet het natuurlijk, valt wel op als je man er 3 weken niet is, maar verder willen ze wel aardig geheim houden. Alleen hier heb je zo'n metamorfose ook, dat valt wel op.
     
  15. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.456
    13.053
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik vond het een mooie uitzending.
    Vond ik Thijs een week of 2/ 3 terug na z’n uitspraken richting en over Niek ineens een stuk minder leuk, ik vond deze aflevering wel erg mooi om te horen dat hij er wel echt lering uit had getrokken en op persoonlijk vlak was gegroeid.
    Dat laatste zag ik ook bij Dzifa.
    Mooi om te zien wel.

    Dennis had ik nooit zoveel mee en wilde ik heel in het begin er zelfs graag snel uit hebben. Nu vind ik hem steeds stukje bij beetje aardiger/ leuker worden.

    Vincent daarentegen….. :rolleyes:

    In de info over de aflevering voor volgende week staat trouwens: ‘op afvallerseiland wordt geduelleerd, met een verrassende uitkomst’ *frons.
    Dus ja, ik hoop nu dan toch wel dat Vincent eruit gaat dan ja..
    Dan kun je nog zo’n goede Robinson zijn, maar als je gedrag ineens heel zuur wordt, zie ik je liever gaan dan komen.

    Ik vind het echt leuk dat Harry er nog in zit! :D
    Vaak liggen de oudsten er toch wel vlot uit.
    Dit seizoen is er eindelijk eens echt een goede mix van allerlei leeftijden, ipv. alleen maar jong grut dat overblijft.
     
  16. Mentos8

    Mentos8 Bekend lid

    2 nov 2020
    745
    445
    63
    Vrouw
    Ik had hetzelfde! Thijs zei toen hij aankwam op eiland gelijk; hoogmoed komt voor de val. En toen gunde ik hem de winst alweer. Vincent deed veel kinderachtiger bijv dat bed heeft hij mooier gemaakt maar was Mike niet al begonnen.. je bent geen eigenaar van t eiland.


    Ik ben heel benieuwd wie er volgende keer uit gaat. Alleen Harry en Dennis zie ik niet op elkaar stemmen maar verder ligt het best open. Bijv ook omdat ze zich niet aan beloftes houden wie ze mee naar winnaarseiland nemen. Ik zie niet echt ijzersterke bondjes verder.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  17. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Sinds de samensmelting zijn het allemaal de zelfde soort proeven. o_O
     
  18. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Een hele andere kant van Thijs kwam naar boven, mooi om te zien.
    Bij Vincent ook , maar dat was minder mooi om te zien haha. Ik snap dat je wil winnen, maar je kunt toch wel even aardig doen. Ook in dat voorstukje tegen Dzifa, kom op man..

    Dzifa vond ik voor de samensmelting 1 van de leukste kandidaten. Na de samensmelting wat minder, vooral een meeloper met Thijs. Maar deze uitzending is mijn respect voor haar weer gegroeid. Ik hoop dat ze Vincent van het eiland kickt.
     
    Sophy, Athina en Ysabella vinden dit leuk.
  19. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.011
    3.477
    113
    Vrouw
    Ik had al niet zoveel met Vincent, maar vind 'm nu helemaal niet meer leuk.

    Hoop dat April en Niek nog verder komen, met de rest heb ik niet veel.
     
  20. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.760
    2.625
    113
    Noord-Holland
    Ik gunde het Vincent maar nu vind ik hem helemaal niet leuk meer, kinderachtig als je zo wilt leven.
    Thijs vond ik heel sportief en mooi dat hij iets heeft geleerd.

    En benieuwd hoe nu verder. Gaan de jongeren nu toch Harry en Dennis eruit zetten en kiezen voor een soort onderonsje? Is Ferry opeens een bedreiging en moet hij weg? Is Niek teveel drama? Het is ook wel een soort erg gezellig.. ook elke keer excuses om op iemand te stemmen enzo.. het zou me niets verbazen als er nog iets werd verzonnen om de strijd wat feller te maken..
     

Deel Deze Pagina